با حضور سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري برگزار شد:

مراسم جشن بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72164 تاریخ انتشار: 1397/12/16
نمایش: 706
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مراسم جشن بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر توسط مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.
به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت حضرت صديقه طاهره، فاطمه زهرا(س)، جشن با شکوه ميلاد حضرت زهرا و روز زن، با هدف بزرگداشت مقام زن، با حضور آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در محل سالن جلسات اين اداره کل برگزار شد.
آماره  وجود نازنين بانوي گرامي را مايه فخر و مباهات همه مسلمانان و خصوصاً شيعيان دانست و اظهار کرد:الگوگيري از شخصيت کامل و بي بديل دخت رسول خدا (صلي الله عليها و آله)  براي تمام زنان مايه ي آرامش و سعادت در زندگي مي باشد.
وي در ادامه به تبيين اهميت جايگاه مادر از نگاه قرآن اشاره و افزود: مهمترين معيار و ملاک ارزيابي درستي و نادرستي يک عمل، کتاب خداست، لذا در قرآن آمده است که اگر مي خواهيد در زندگي سعادتمند شويد يکي خدا را بپرستيد و دوم اينکه به والدين خود احترام بگذاريد.
آماره  در پايان خاطرنشان کرد: بانوان جامعه بايد با تأسي و الگوپذيري از سيره و منش فاطمه الزهرا(س) در مسير کمال و بهروزي پيش رفته و دنيا و آخرت خود را تضمين نمايند.
آماره در اين مراسم ضمن تبريک ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) نقش و حضور ارزشمند بانوان در عرصه هاي اجتماعي را با اهميت خواند و گفت: در اين اداره کل نه تنها هيچ مانعي براي دستيابي و ارتقاء شغلي بانوان وجود ندارد بلکه تلاش مي شود تا جايگاه ويژه اي داشته باشند و خوشبختانه اين اداره کل توانسته به خوبي از ظرفيت و پتانسيل بانوان که خود صاحب نظر و انديشه هستند استفاده کند و انشالله مسير خوبي را با همت اين بانوان توانمند در جهت توسعه راهبردهاي اداره کل طي کنيم.
لازم به توضيح است توسط سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از تابلوي "سوره مبارک کوثر" که توسط کارآموزان و مربيان در رشته معرق ساقه گندم در مرکز خواهران شهرکرد تهيه شده بود رونمايي شد
شايان ذکر است در اين مراسم مولوديه برگزار شد و گذرمهارتي حرفه شيريني پزي هم توسط  کريميان مربي شيريني پزي اين اداره کل اجرا گرديد و از مسن ترين و با تجربه ترين مديران آموزشگاه آزاد اين اداره کل، خانم فاطمه احمدي نيز دعوت به عمل آمد و تقدير و تشکر شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها