به مناسبت فرا رسيدن سال نو صورت پذيرفت ؛ ديدار مدير کل تعاون،کار ورفاه اجتماعي استان با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72171 تاریخ انتشار: 1398/01/11
نمایش: 515
اخبار
مدير کل تعاون،کار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري در آستانه سال نو با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، فاضل مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي  در آستانه سال نو به همراه معاونين و برخي اين اداره کل با آماره سرپرست فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کردند.
در اين ديدار صميمي که در دفتر آماره در محل ساختمان اداره کل آموزش فني و حرفه اي برگزار گرديد آماره  گفت : با توجه به پيام مقام معظم رهبري که امسال را سال توليد و رونق نامگذاري نموده اند لازم است سياستها و برنامه ها در اين راستا تحقق يابد تا شاهد تحول عظيمي در رشد و تعالي کشور و استان باشيم.
مدير کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعي نيز در اين ديدار اظهار داشت: سال نو را به کليه کارکنان و مسئولين آموزش فني و حرفه اي استان تبريک مي گويم و آرزوي سالي توإم با موفقيت و بهروزي از درگاه خداوند منان براي کليه مردم استان دارم.
وي افزود: در  سال گذشته بحمدالله شاهد پيشرفتهاي خوبي در حوزه واحدهاي توليدي و صنعتي استان بوده ايم و اميدواريم سال جديد نيز با همين رويکرد بيش از پيش اين روند ادامه يابد.
در ادامه آماره خواستار سربلندي،تندرستي و سالي پر از خير و برکت براي مردم استان و حوزه تعاون، کار و صنعت استان، از درگاه خداوند متعال شد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها