به گزارش روابط عمومي اداره کل:

تقدير و تجليل از جانبازان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72174 تاریخ انتشار: 1398/01/21
نمایش: 780
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز ، از ايثارگران اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با حضور مشاور فرمانده سپاه استان و معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان تجليل شد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين مراسم ضمن تبريک اعياد شعبانيه و روز جانباز با اشاره به جايگاه ايثارگران در نزد خداوند گفت: قطعا اين عزيزان جايگاه رفيع و ارزشمندي در نزد خداوند متعال دارند و افتخار اين مرز و بوم به شمار مي آيند.
وي در ادامه افزود : تحمل آلام و دردهايي که برخي عزيزان ايثارگر مي کشند ، ازدايره  توان انسان خارج است  و اين صبر بر دردها، موهبتي است که از جانب خداوند متعال به آنان رسيده است.
نظري مشاور فرمانده سپاه استان نيز در اين مراسم اظهار کرد: جانبازان و ايثارگران افرادي هستند که به اصول خاصي پايبند بوده و براي به ثمر رسانيدن اين اصول حاضر شده‌اند سلامتي و جان گرانمايه خود را در طبق اخلاص بگذارند و اهدا کنند.
نظري افزود: لازم است در کنار هم و همانند دوران دفاع مقدس با جانبازي و از خود گذشتگي فعاليت کنيم تا بتوانيم شاهد موفقيت‌هاي چشمگيري درحوزه هاي مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي باشيم.
نظري گفت: جانبازان شهداي زنده‌اند، در جبهه‌ها جان خويش را براي رضاي خدا و حفظ دين اسلام در دست گرفتند و آماده فدا کردن بودند و براي خواست خدا قيام کردند و به درجه جانبازي رسيدند و به وظيفه خود به طور کامل عمل کردند.
حاج آقا مرداني، امام جماعت اين اداره کل نيز در اين مراسم ضمن اشاره به کرامات ائمه اطهار(ع)، به برخي موارد و مسائل مربوط به عملکرد نظاميان و پاسداران اشاره و تصريح کرد : آنچه مسلم است رئيس جمهور آمريکا نمي تواند براي مردم اين مرز و بوم تعيين تکليف کند و در ظاهر و باطن مشخص است که نظاميان و پاسداران اين مرزو بوم هيچ ترسي از افرادي همچون ترامپ ندارند.
همچنين معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اظهار داشت: خداوند نعمت هاي زيادي به ما داده است كه ما بايد شاكر آنها باشيم از جمله اين نعمت ها انقلاب و همچنين نعمت وجود امام خميني به عنوان بنيانگذار انقلاب مي باشد.
 رسولي افزود: نعمت ديگر در واقع دفاع مقدس و جنگ تحميلي مي باشد كه راهي را براي افرادي كه تعلق به اين جهان مادي نداشتند هموار كرد تا راه عروج و آسماني شدن را بپمايند و به مقام عاليه اي كه خدا براي آنها در نظر گرفته است برسند.
 
لازم به ذکر است در پايان اين جلسه کليه ميهمانان به همراه کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نماز جماعت پرداختند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها