به گزارش روابط عمومي اداره کل:

اولين جلسه کارپردازان و انباردارهاي مراکز آموزشي استان

کد خبر: 72177 تاریخ انتشار: 1398/02/02 09:45:15
نمایش: 675
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، جلسه تخصصي کارپردازان و انباردار هاي مراکز آموزشي سطح استان در سالن جلسات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با حضور سرپرست اداره کل و معاونان، مسئولين مالي و اداري تشکيل گرديد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک اعياد شعبانيه و خير مقدم حضور کليه کارپردازان و انباردارهاي مراکز آموزشي استان، ضمن تأکيد به عوامل اجرايي مديريت مالي اداره کل مبني بر رعايت دقيق قوانين و مقررات، از همکاران خواست تمامي تلاش خود را براي حفظ و صيانت از بيت المال، جلوگيري از هر گونه اصراف و پرهيز از هزينه هاي اضافي در حوزه هاي مختلف به کار گيرند.
آماره اضافه کرد: اقلامي که به صورت تکراري و در مراکز مختلف و بعضاً با قيمتهاي متفاوت خريداري مي شوند با همکاري امور مالي و کارپردازي اداره کل به صورت مستقيم از نمايندگي هاي فروش و فروشگاههايي که به صورت عمده نسبت به فروش اقلام ياد شده مي پردازند اقدام کنند.
گفتني است در ادامه جلسه عاملين مالي و کارپردازان و انباردارها به بيان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مقرر شد با طرح اين موضوعات در مبادي ذيربط در صورت امکان نسبت به رفع آنها اقدام شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها