به گزارش روابط عمومي اداره کل:

ديدار رئيس ستاد عتبات عاليات استان با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72181 تاریخ انتشار: 1398/02/02 16:05:26
نمایش: 632
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، رئيس ستاد عتبات عاليات با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از اين ديدار را هماهنگي جهت کمک به سيل زدگان کشور عنوان کرد.
وي افزود: در پي فرمان سردار قاسم سليماني فرمانده محترم نيروي قدس سپاه، هماهنگي با ستاد مديريت بحران کشور و با عنايت به اعتماد مردمي و توانمندي موکب هاي اربعين حسيني سراسر کشور، ستاد بازسازي عتبات عاليات با فوريت نسبت به اعزام موکب ها براي خدمات رساني به مردم غيور استان هاي لرستان و خوزستان و ساير نقاط آسيب ديده از سيل اخير اقدام خواهد کرد. و در استان ما نيز مقرر گرديد در کنار موکب هايي که جهت کمک به سيل زدگان بر پا مي شود تيمهاي تعميرات سيار صلواتي اداره کل آموزش فني و حرفه اي نيز به امداد و کمک رساني مردم بپردازد.
آماره گفت: مقرر شد ستاد عتبات عاليات با توجه به ظرفيت خيرين استان، مواد اوليه اي جهت ساخت درب و پنجره UPVC و تجهيزات ساخت تابلوهاي برق براي کمک به مناطق سيل زده در اختيار مراکز آموزشي فني و حرفه اي قرار دهد تا بتوان در خصوص ساخت اين اقلام در مراکز آموزشي اقدام نمود.
آماره اضافه کرد: توافق شد با توجه به درخواست رئيس ستاد عتبات عاليات استان از ظرفيت نيروي انساني و مربيان مراکز آموزش فني و حرفه اي جهت اعزام به عتبات عاليات براي بحث بازسازي حرم مطهر ائمه (ع) استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها