به گزارش روابط عمومي اداره کل:

اولين کارگاه آموزشي اجراي آزمون و تعيين صلاحيت حرفه‌اي در استان برگزار شد

کد خبر: 72191 تاریخ انتشار: 1398/02/14
نمایش: 488
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، اولين کارگاه آموزشي آزمون کتبي و عملي و تعيين صلاحيت حرفه‌اي با حضور آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان، احمدپور رئيس اداره سنجش و ارزشيابي صلاحيت مهارت استان، کارشناسان اداره بخش سنجش و ارزشيابي مراکز و 130 نفر از مديران و مربيان آموزشگاه‌هاي آزاد استان به همراه مسئولين اصناف در سالن آمفي تئاتر اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان اجرا شد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان ضمن تبريک روز معلم و روز کارگر، به بيان مشکلات اجراي آزمون‌ها پرداخت و اظهار داشت: مدرک فني و حرفه‌اي يک سند معتبر بين‌الملي است که بايد آزمونگران و ناظران با دقت بالا و به دور از فضاي استرس‌زا اين آزمون‌ها را برگزار نمايند.
وي گفت:  بايد از تقلب و رانت‌بازي احتمالي که الحمدلله تاکنون اتفاق نيفتاده پيشگيري کرده  تا هيچوقت مورد سوظن قرار نگيريم.
آماره در ادامه افزود: ناظران و آزمون‌گران بايد افرادي با صلاحيت حرفه‌اي، کاردان، متعهد و متخصص باشند و همه ما مسئول صادر شدن اين سند هستيم.
احمدپور رئيس اداره سنجش و ارزشيابي صلاحيت مهارت استان بيان کرد: هدف از تشکيل اين کارگاه ارتقاء سطح آزمون‌هاي کتبي و عملي جهت ارائه گواهينامه آموزشي فني و حرفه‌اي است. وي گفت: نبايد سست عمل کنيم و همه تلاش کنيم تا کسي از فرصت سوءاستفاده نکند.
احمدپور گفت: بايد به برگزاري آزمون‌ها توجه ويژه‌اي شود و به افرادي گواهينامه داده شود که واقعا داراي مهارت هستند و افرادي که نمي توانند از کلاسهاي آموزشي ما برداشت کامل علمي و عملي داشته باشند و نمي توانند در جامعه پاسخگوي نياز مردم باشند براي گرفتن گواهينامه سازمان بايد تلاش بيشتري از خود نشان دهند.
وي در پايان گفت: همه بايد دست به دست هم دهيم تا اقتدار سازمان را حفظ کنيم.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها