به گزارش روابط عمومي اداره کل:

زنگ سپاس از معلم در مدرسه فاطميه شهرکرد توسط مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نواخته شد

کد خبر: 72194 تاریخ انتشار: 1398/02/16
نمایش: 1109
اخبار
به مناسبت روز معلم و سالروز شهادت استاد شهيد آيت الله مطهري ، زنگ سپاس معلم در مدرسه فاطميه شهرکرد توسط مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نواخته شد.
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، به دستور استاندار مقرر گرديد بعضي از مديران کل در مدارس استان زنگ سپاس از معلم هاي گرامي را بنوازند و در مدارس حضور يابند.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت: خوشحالم که يکي از مديران برگزيده توسط استاندار استان بودم. آماره گفت: اين برنامه ها باعت مي شود ارتباط آموزش فني و حرفه اي و آموزش و پرورش استان نزديک تر شود و مي توان در خصوص تربيت هر چه بهتر و همچنين ايجاد فضايي براي فرهنگ مهارت آموزي در ميان دانش آموزان برنامه ريزي کرد.
آماره اشاره کرد: در کنار اين برنامه از موضوع استفاده کرده و سوالي در خصوص ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي استان از دانش آموزان مدرسه فاطميه پرسيدم با اين محتوا :" چه انتظاري از آموزشهاي فني و حرفه اي داريد؟"
وي خاطرنشان کرد: هدف من از اين سوال اين بود که ذهن خانواده ها و فرزندان دلبند آنان را به سمت و سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي جلب کنم.
وي تصريح کرد: اميدوارم در برنامه هاي آينده استان نيز بتوانيم حضور پررنگ تري در ميان مردم و جامعه داشته باشيم و جوانان و خانواده هاي آنان را نيز با فرهنگ مهارت آموزي و آموزشهاي نوين سازمان آشنا کنيم.
وي اضافه کرد: براي 7 نفر از دانش آموزاني که به اين سوال به صورت کامل و جامع پاسخ دهند جوايزي را در نظر گرفته ايم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها