به گزارش روابط عمومي اداره کل:

اولين جلسه هيات نظارت بر آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد استان چهارمحال و بختياري در سال 98 برگزار شد

کد خبر: 72196 تاریخ انتشار: 1398/02/24 16:38:07
نمایش: 602
اخبار
جلسه تعامل و هماهنگي کانون انجمن صنفي استان و اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال و بختياري  با حضور آماره مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، کرمي رئيس حراست استان، طاهري رييس موسسات کارآموزي آزاد، اعضاي هيات نظارت بر آموزشگاهها و نمايندگان کانون انجمنهاي صنفي در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در اين نشست که در راستاي تقدير و تشکر از اعضاء کانون انجمنهاي صنفي در سال گذشته و معرفي اعضاء جديد کانون صورت گرفت، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداء لوح از زحمات و تلاشهاي صادقانه اعضاء سابق کانون انجمنهاي صنفي در استان تقدير و تشکر نمود و ابلاغهاي رسيده از کانون انجمنهاي صنفي کشور براي اعضاء جديد را نيز تحويل دادند.
آماره در اين جلسه گفت: هم انديشي و شناخت بيشتر اعضاي هيات نظارت و بررسي ديدگاههاي نمايندگان انجمنهاي صنفي مي تواند اداره کل آموزش فني و حرفه اي را در راستاي بهبود وضعيت اقتصادي و اجتماعي و آموزشي موسسات کارآموزي آزاد در استان هدايت و راهبري کند.
آماره اضافه کرد: بخش خصوصي در کنار بخش دولتي مي تواند بسياري از آموزشهاي جديد و به روز را در اختيار هنرآموزان و جوانان اين استان قرار دهد.
طاهري رئيس موسسات کارآموزي آزاد استان، در اين نشست ارائه آموزشهاي محصول محور را براي بازاريابي بهتر ضروري دانست .
در اين جلسه پس از بحث و بررسي در خصوص مسايل کاري و برنامه هاي اداره کل، مسايل و مشکلات آموزشگاههاي آزاد مورد بررسي قرار گرفت.
لازم به ذکر است هم اکنون در استان چهارمحال و بختياري تعداد 176 آموزشگاه آزاد مشغول به کار مي باشد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها