به گزارش روابط عمومي اداره کل:

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از اجراي دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي در منطقه 32 شهرکرد بازديد کرد

کد خبر: 72197 تاریخ انتشار: 1398/02/24
نمایش: 617
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از کلاسهاي برگزار شده در منطقه 32 شهرکرد (منطقه حاشيه نشين شهر) بازديد به عمل آورد.
آماره  مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: کارجويان مناطق حاشيه نشين شهر شهرکرد بر اساس طرح توانمندسازي ابلاغي استانداري و اداره کل آموزش فني وحرفه اي، بصورت رايگان آموزشهاي مهارتي فني وحرفه اي را فرا مي گيرند.
آماره در اين ديدار با اشاره به نقش آموزش‌هاي فني و حرفه اي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي بيان کرد: ارائه آموزشهايي در چند رشته گوناگون جهت بانوان اين منطقه از ابتداي سال جاري تاکنون برگزار شده است که توانسته متقاضيان بسياري را جذب آموزشهاي فني و حرفه اي کند.
وي اشاره کرد: با توجه به اين که فصل بهار و تابستان در پيش است و اوقات فراغت دانش آموزان و بانوان اين منطقه بيشتر مي شود، لذا در نظر داريم تعداد رشته ها را بيشتر و کيفيت آموزشي را بالا ببريم.
وي عنوان کرد: اين دوره ها منطبق بر استانداردهاي آموزش فني و حرفه اي کشور و  بر اساس نيازسنجي آموزشي در مناطق اجرا خواهد شد.
وي يادآور شد: فاز دوم اين آموزشها با هدايت جوانان و آقايان اين منطقه به سمت و سوي آموزشهاي فني و حرفه اي در رشته هاي به روز مي باشد.
لازم به يادآوري است اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در رشته هاي برق و مکانيک و ديگر حرفه ها آماده پذيرش کارآموز مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها