نشست مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با فرماندار کيار

کد خبر: 722 تاریخ انتشار: 1393/10/29 18:04:48
نمایش: 1333
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،  مدير کل  آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شلمزار در نشستي با فرماندار کياربه بررسي نيازهاي آموزشي اين شهرستان پرداختند.
تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي  در اين نشست ضمن تبيين برنامه هاي اين اداره کل در شهرستان کيار ، برنامه ريزي و سياستگذاري آموزشهاي مهارتي را در قالب سند آمايش ، اسناد بالادستي و پتانسيلهاي منطقه اي دانست.
وي  اجراي طرحهاي نيازسنجي و توجه به زير ساختهاي موجود را را از راهبردهاي اين اداره کل در تدوين برنامه آموزشي دانست و بر تلاش همه جانبه در جهت ارتقاء مهارت دراقصي نقاط استان تاکيد نمود.
وي افزود اين اداره کل ضمن ايجاد تعامل با ساير ادارات و نهادها با هدف همسويي و هم افزايي ، تفاهم نامه هاي همکاري آموزش با دستگاههاي همکار در حوزه هاي مرتبط کاري منعقد نموده و با رويکردهاي  ارائه آموزشهاي بازار محور وتوانمند سازي مهارتي اقشار مختلف جامعه  ، برنامه ريزي  مدوني را انجام داده و با توجه به نيازها و زيرساختهاي هر شهرستان در حال ارائه اين آموزشها مي باشد وآمادگي دارد با توجه به اعلام نياز فرمانداران و بخشداران آموزشهاي مورد نياز را در مناطق مختلف استان  اجرا نمايد.
مرداني فرماندارشهرستان کيار نيز ضمن تقدير از حضور موثر مجموعه فني و حرفه اي در شهرستانهاي مختلف ، تعامل مناسب فني و حرفه اي با ساير دستگاهها را ، نشان از هدف گذاري مناسب در اين مجموعه ، با هدف توسعه و ترويج مهارت در اقصي نقاط استان دانست .
وي ضمن بيان ظرفيتهاي موجود در اين شهرستان ، اين نکته را يادآور شد که ، آموزشهاي مهارتي ضمن توسعه فردي در حوزه منابع انساني ، مي تواند با بهره گيري از پتانسيلهاي موجود و در تقابل با معضل بيکاري ، گره گشاي اشتغال جوانان در اقصي نقاط استان باشد.
مرداني ضمن تاکيد بر هماهنگي ادارات و نهادهاي ذيربط در راستاي توسعه کارآفريني ، خواستار توجه ويژه به افزايش بهره وري در بخش کشاورزي ، ترويج صيانت از منابع ملي (با ارائه مهارتهايي که منجر به را ه اندازي کسب و کار شود) و مهارت آموزي در مشاغلي که نياز روز بازار مي باشند ، شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها