بيکاران به سمت مهارت‌آموزي هدايت شوند

کد خبر: 72201 تاریخ انتشار: 1398/02/25
نمایش: 591
اخبار
علي کاظمي نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در گفت و گو با روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان، اظهار داشت: آموزش در کشورهاي پيشرفته بر اساس دوره هاي کوتاه مدت است، ولي در برخي از کشورها آموزش بلند مدت در يک دوره سالانه و دوسالانه انجام مي‌شود.
وي افزود: مهارت‌هاي کوتاه مدت دائما به روزرساني مي‌شوند و با پشتوانه تئوري‌هاي که افراد در بلند مدت فرا گرفته‌اند، قدرت تصميم‌گيري و جسارت افراد را در انجام کار افزايش مي‌دهد.
علي کاظمي بيان کرد: اگر ما مي‌خواهيم آمار بيکاري در استان کاهش يابد بايد افراد را به مهارت آموزي تشويق کنيم و البته سازمان فني و حرفه‌اي تلاش بسياري در زمينه آموزش انجام داده است و شاهد هستيم بسياري از افراد بعد از کسب مدرک از اين سازمان شاغل گرديده‌اند.
وي خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي بايد آموزش‌هاي خود را به روزرساني کند و بايد بر روي برنامه ريزي هاي گسترده در زمينه آموزش‌هاي فني و حرفه اي، در حرفه هايي که در استان ما پتانسيل و ظرفيت آن وجود دارد سرمايه گذاري شود.
نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ بيان کرد: سعي ما در مجلس بر اين است که بسياري از  مشکلات اين سازمان که شاهد آن هستيم تا پايان سال جاري برطرف ‌مي‌گردد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها