به گزارش روابط عمومي اداره کل:

حضور آموزش فني و حرفه اي در نمايشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآني استان

کد خبر: 72202 تاریخ انتشار: 1398/02/27
نمایش: 705
اخبار
مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرستان شهرکرد برخي از هنرهاي دستي کارآموزان خود را با هدف ترويج فرهنگ مهارت آموزي و يادگيري آموزشهاي فني و حرفه اي در نمايشگاه‌ "کتاب، نرم افزار و محصولات قرآني" چهارمحال و بختياري عرضه کرده است.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مرکز خواهران شهرکرد  در " نمايشگاه استاني کتاب، نرم افزار و محصولات قرآني" که در فرهنگسراي شهرکرد در حال برگزاري است شرکت کرده است.
غرفه آموزش فني و حرفه اي استان  با مديريت «ابوطالبي» رئيس مرکز خواهران شهرکرد در "محل فرهنگسراي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي " داير شده است.
 آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي در گزارشي در اين خصوص گفت: وقتي مي گوييم "چرا آموزشهاي فني و حرفه اي مهم است" بايد تمام سعي و تلاش خود را انجام دهيم تا فرهنگ مهارت آموزي گسترش پيدا کند و اين ميسر نخواهد شد مگر اينکه در ميان مردم و هر جايي که مي دانيم مردم حضور دارند و براي آنان مهم و قابل احترام است اين فرهنگ را پرورش دهيم.

مرکز خواهران شهرکرد، با بيش از 70 نوع کار در 30 رشته آموزشي از قبيل: تکه دوزي با چرم، کاشيکاري سنتي، معرق ساقه گندم، معرق کاري، منبت کاري، پرورش گياهان داروئي و.... با هدف ترويج آموزشهاي مهارتي سازمان آموزش فني و حرفه اي، در نمايشگاه‌ "کتاب، نرم افزار و محصولات قرآن کريم" شرکت نموده است و کارهاي هنري کارآموزان و مربيان خود را به عموم بازيدکنندگان و علاقه‌‌مندان ارائه کرده است.
اين نمايشگاه در قالب 50 غرفه با حضور نمايندگان ارگانهاي مختلف دولتي و خصوصي برپا شده است.
 نمايشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآني تا روز يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ادامه دارد و علاقه مندان مي توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب از اين نمايشگاه ديدن کنند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها