در نشست هم انديشي کانون کشوري با اداره کل و انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد چهارمحال و بختياري تاکيد شد:

لزوم توجه و همکاري بيشتر با آموزشگاه هاي آزاد آموزش فني و حرفه اي در عرصه هاي مختلف

کد خبر: 72204 تاریخ انتشار: 1398/03/03 14:10:44
نمایش: 765
اخبار
نشست هم انديشي کانون کشوري با اداره کل و انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد استان چهارمحال و بختياري با حضور آماره، مدير کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، مهندس سيد اشرفي،  دبير هيئت مديره کانون انجمن هاي صنفي کشور، اشرفي،  دبير و عضو کانون کشوري،  معاونت آموزشي و رييس موسسات آزاد کارآموزي آزاد آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري و اعضاي کانون و روساي انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد استان در سالن اجتماعات اين اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان- طاهري رئيس موسسات کارآموزي آزاد ضمن خير مقدم و قبولي طاعات و عبادات حاضرين در جلسه اشاره اي به تغييرات به وجود آمده و دستورالعمل هاي صنفي آموزشگاههاي آزاد نمود و گفت: اين تغييرات مي تواند ايجاد فرصت يا تهديد براي آموزشگاه نمايد که اگر به درستي مديريت نگردد مي تواند مشکلات بسياري براي سلامت محيطها و آموزشهاي مؤسسات کارآموزي باشد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در اين نشست به اهداف اين نشست پرداخت و اظهار داشت: بسياري از مشکلات و چالش هاي موجود در کانون ها و انجمنهاي صنفي مي تواند با همين نشستها و ديدارها حل و فصل شود. وي افزود بايد راهکارها و مشکلات مطرح شود و همچنين با خرد جمعي بتوانيم رويکرد مناسب در برخورد با اين معضلات را بررسي کرد.
وي همچنين به جايگاه آموزش بخش خصوصي و آموزشگاه هاي آزاد به عنوان يکي از بال هاي توانمند آموزش فني و حرفه اي تاکيد کرد و گفت: بايد از الگوهاي نادرست و قديمي پرهيز کرد و با شناسايي الگوهاي نوين شغلي و تدوين استاندارد هاي آموزشي مناسب در مسير گام برداريم.
آماره ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژي وبه تبع آن ايجاد شدن بستر هاي فراوان براي آموزش مهارت هاي مرتبط با آن بايد خلاقيت و نوآوري را سر منشاء کار خود قرار دهيم.
آماره در پايان سخنان خود نويد برگزاري نمايشگاه و فروشگاهي را در تابستان با همکاري کانون کشوري داد و خواستار آماده شدن آموزشگاهها براي اين کار ملي شدند.
سيد اشرفي در ادامه نسيت به لزوم همکاري بيشتر با بخش خصوصي را خواستار شدند و تأکيد کرد توجه به آموزشگاههاي آزاد در عرصه هاي مختلف مي تواند رويکرد مردم و مسئولين را به واگذاري به بخش خصوصي تقويت نمايد. وي همچنين در ادامه به تبيين دستورالعمل پرداخت و در نهايت به همراه رئيس موسسات کارآموزي آزاد استان به سوالات مخاطبين و رؤساي آموزشگاههاي آزاد پاسخ دادند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها