تشريح قوانين و مقررات دستورالعمل کارآموزي در محيط واقعي کار :

با حضور رؤساي صنف و اتحاديه ها و مديران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و بيمه تأمين اجتماعي و امور مالياتي استان

کد خبر: 72205 تاریخ انتشار: 1398/03/03
نمایش: 583
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، نشستي با حضور کليه رؤساي صنف و اتحاديه ها و مديران کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعي و بيمه تأمين اجتماعي و امور مالياتي استان در سالن جلسات اداره کل آموزش فني و حرفه اي برگزار گرديد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از اين نشست را تشريح قوانين و دستورالعمل کارآموزي در محيط کار واقعي بيان کرد و افزود: مسائل و مشکلات بيمه؛ قانون کار؛ ماليات و .... در اين طرح حل شده است و مي توانيم از اين طرح بهترين استفاده را جهت به کارگيري و آموزش هر چه صحيح تر مهارتهاي فني و حرفه اي به جوانان و دانشجويان ببريم.
در اين جلسه فاضلي مدير کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعي استان گفت: هر صنفي نياز به کارگر و نيروي کاردر آن صنف دارد و اين موضوع بسيار هزينه بر بوده که دولت در اين طرح وارد شده و بدون هزينه بحث نيروي کار را حل کرده و اين موضوع در به کارگيري و آموزش مهارت به فارغ التحصيلان دانشگاهي و بيکاران موثر بوده است.
ايشان به رفع مشکل کارفرمايي و کارگري و قانون کار به اصناف اطمينان داد و گفت: مسئوليت بيمه هاي اجتماعي و هر گونه شکايت از شرکت کنندگان طرح عليه شما مرتفع گرديده است و افرادي که در اين طرح شرکت مي کنند پس از اعلام رضايت اصناف در پايان طرح مي توانند به عنوان نيروي کار آموزش ديده در رونق اقتصادي و بهره وري بالا در کسب و کار ورود نمايند.
محمدي مدير کل تأمين اجتماعي در اين جلسه گفت: سازمان تأمين اجتماعي هميشه در کنار توليد کنندگان و اصناف هستند. سال 96 بالاي 700 ميليارد تومان در استان هزينه شده است و اين موضوع با کمک تمام اصناف صورت گرفته است.
وي ادامه داد: عدم به کارگيري دانشجويان و فارغ التحصيلان در صنعت به عنوان يک معضل در کشور مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها