به گزارش روابط عمومي اداره کل:

ديدار فرماندار شهرستان شهرکرد با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72206 تاریخ انتشار: 1398/03/03 14:56:12
نمایش: 731
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري؛ مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري به منظور هماهنگي در خصوص برخي مسائل آموزشي و انجام بعضي امور در خصوص راه اندازي چند رشته جديد در مراکز آموزشي فني و حرفه اي استان با فرماندار شهرکرد ديدار نمود.
 
ارژنگ فرماندار شهرکرد در اين ديدار با بيان مطالبي از پيگيري هاي انجام شده جهت راه اندازي برخي رشته هاي جديد و به روز آموزشهاي فني و حرفه اي در شهرستان گفت: خوشحاليم که آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص به روزرساني و به روز شدن مهارت هاي خود پيگير هستند و تلاش مي کنند.
 
ارژنگ با اشاره به ظرفيت هاي بسيار خوبي که در شهرستان وجود دارد گفت: در شهرکرد و برخي شهرها و روستاها جمعيت خوبي متراکم است و مي توانيم در مراکز دهستان ها اين آموزش ها را نيز انجام دهيم.
وي افزود: بايد رشته هايي که مورد نياز شهرستان است نياز سنجي شود تا با آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي به جوانان اين شهرستان، زمينه هاي ايجاد اشتغال براي آنها در همين منطقه فراهم شود و به طور مستقيم وارد بازار کار شوند.
آماره مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: در راستاي اشاعه فرهنگ ارائه خدمات آموزشي، مراکز آموزش فني و حرفه اي اقدام به تشکيل دوره هاي آموزشي کوتاه مدت در جهت ارتقاء برخي مهارت ها و همچنين اقدام به برگزاري چند رشته در مراکز اختصاصي نموده است که هدف از اين برنامه ها تجمع و به کارگيري کليه علوم مربوط به يک رشته خاص در يک مرکز به خصوص مي باشد.
وي همچنين اشاره کرد مرکز اختصاصي جوش در هفشجان و همچنين مرکز اختصاصي پرورش گياهان داروئي در سورشجان و ... را مي توان از جمله مراکز اختصاصي استان ناميد که اميدواريم با پيگيري و همکاري مسئولين استاني اين مهم هر چه سريعتر اجرا گردد و شاهد ارتقاء شايستگي هاي مهارتي جوانان در اين استان و کمک به رفع بيکاري و فقر اقتصادي مردم استان باشيم.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها