مدير کل آموزش فني و حرفه اي گفت:

جلسه صرفه جويي و بهره وري با هدف همکاري و تعامل دلسوزانه کارمندان اجرا مي شود.

کد خبر: 72218 تاریخ انتشار: 1398/03/19
نمایش: 884
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، در پيگيري جلسات صرفه جويي و بهره وري در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان که با حضور مدير کل و معاونين و کارشناسان اداره کل برگزار گرديد ضمن پيگيري مصوبات جلسات قبل در اين جلسه نيز تصميمات مهمي جهت صرفه جويي و بهره وري مصوب گرديد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين جلسه گفت: با توجه به اينکه بخش زيادي از عمر ما در اداره و محيط کاري سپري مي شود، لذا بايد سعي کنيم با تعهد، دلسوزي و همدلي در فضايي صميمي فعاليت کنيم و در همه امور جاري اداره تکريم ارباب رجوع، صداقت، امانتداري، صرفه جويي در مصرف و وجدان کاري را سرلوحه کارهايمان قرار دهيم.
دراين جلسه ضمن بحث و بررسي مصوبات قبلي و توضيح نحوه ي انجام هر يک از آنها، مصوبات جديدي نيز توسط کليه حاضرين و اعضاء جلسه مطرح گرديد که مقرر شد مفاد اين جلسه در قالب صورتجلسه ايي براي اجرا به ستاد ارسال گردد.
آماره گفت: هدف ما از تشکيل کميته صرفه جويي و بهره وري همکاري و تعامل دلسوزانه کارمندان است که با پيشنهادها، ايده ها و نظرات و پرهيز از انجام امور غير ضروري مي توانند راهگشاي بسياري از مشکلات پيش رو در انجام وظيفه هر ارگان باشد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها