به گزارش روابط عمومي:

جهت پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي کلاسهاي آموزشي برگزار ميگردد

کد خبر: 72223 تاریخ انتشار: 1398/03/25
نمایش: 721
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مرکز آموزش فني و حرفه اي لردگان در جهت آموزش مهارتي روستاهائي که در معرض آسيبهاي اجتماعي قرار دارند دوره هاي آموزشي را به صورت کاملا رايگان (هزينه مصرفي و تجهيزات آموزشي و مربي آموزشي) در دو روستا برگزار نمود.
رحيمي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان در اين خصوص گفت: آسيبهاي اجتماعي موجود در شهرستان لردگان باعث گرديده است که بسياري جوانان و نوجوانان با توجه به فصل تابستان و اوقات فراغتي که دارند جامعه را تحت تأثير عوامل منفي قرار دهد. لذا با برنامه ريزي و نيازسنجي آموزشي معتبر و با توجه به درخواستهاي مردمي تصميم گرفتيم در روستاي  تنگ کلوره (جنب گلزار شهدا-حسينيه) در دوره آموزشي گليم باف از مورخ 98/3/20  در نوبت صبح از ساعت 8 صبح الي 14 در حسينيه روستا يک دوره آموزشي بر گزار کنيم و همچنين در محله حاجي آباد (کوچه فرهنگ سوم –مرکز يادگيري اميدي دوباره) نيز دوره آموزشي کيف دوزي از مورخ 98/3/18 از ساعت  8صبح الي 12 برگزار مي شود.
علاقه مندان شرکت در دوره هاي آموزشي مي توانند به مرکز آموزش فني و حرفه اي  شهرستان لردگان يا مراکز معرفي شده در بالا مراجعه نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها