به گزارش روابط عمومي:

افتتاح آموزشگاه آشپزي و شيريني پزي دستپخت

کد خبر: 72229 تاریخ انتشار: 1398/03/29 08:44:30
نمایش: 2356
اخبار
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مراسم افتتاحيه آموزشگاه آزاد دستپخت به مديريت خانم شاهين در شهر شهرکرد با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، رئيس کانون کشوري، رئيس آموزشگاههاي آزاد استان، عضو شوراي شهر شهرکرد، نماينده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان و جمعي از کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان اجرا گرديد.
 
آماره مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، با تأکيد به اينکه آموزشگاههاي صنايع غذايي يکي از قدرتمندترين و محبوب ترين آموزشگاهها در بين ساير صنوف مي باشد که در اختيار بخش خصوصي است، افزود: به جهت اينکه غذا يکي از احتياجات عمده و مهم مردم در جامعه مي باشد مي تواند يکي از پرطرفدارترين صنايع باشد.
 
آماره گفت: آموزش آشپزي در سال هاي گذشته صرفاً براي بانوان اجرا مي شد ولي در حال حاضر آقايان هم مي توانند در کلاسها و حتي مسابقات المپيک شرکت کنند.
آماره افزود: در سال گذشته و در همين راستا، يک نفر از آقايان جوان استان موفق به کسب ديپلم افتخار در هجدهمين مسابقات ملي مهارت در بخش آشپزي شد.
 
سيد اشرفي رئيس کانون کشوري در اين افتتاحيه گفت: بسيار خوشحالم که در اين سفر توانستم شاهد افتتاح و بازگشايي آموزشگاه آزاد آشپزي باشم. اين امر حاکي از اهميت و رواج آموزشهاي فني و حرفه اي در بخش خصوصي مي باشد.
وي گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در توسعه آموزشگاه هاي فني و حرفه اي نقش مديريت، بسترسازي و حمايت را دارد.
سيد اشرفي اعلام کرد که در بخش دستورالعملها و شيوه نامه هاي جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به بحث آموزشگاههاي آزاد بسيار اهميت داده شده و استقلال و ارزشي که سازمان براي اين بخش در نظر گرفته بسيار قابل توجه مي باشد.
 
 
آماره با اشاره به اينکه بزرگترين دغدغه دولت در حال حاضر بحث اشتغال است، افزود: طرح هايي که در جهت ايجاد اشتغال و تثبيت اشتغال وجود دارد، منوط به حضور بخش خصوصي است و دولت نيز با ايجاد بستر، سياستگذاري صحيح و حمايت از بخش خصوصي مي تواند موثر باشد .
 
گفتني است اين آموزشگاه توسط فاطمه شاهين زير نظر آموزش فني وحرفه اي استان راه اندازي شد و آماده ارائه خدمات به متقاضيان آموزش اين رشته خواهد بود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها