به گزارش روابط عمومي:

ديدار مدير کل استان با فرمانداربروجن

کد خبر: 72231 تاریخ انتشار: 1398/04/01 11:06:19
نمایش: 679
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با فرماندار شهرستان بروجن ديدار و گفت و گو کرد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به منظور هماهنگي در برخي مسائل آموزشي و همچنين انجام بعضي از امور در مورد پروژه مرکز ارتقاء مهارت در قطب صنعتي شهرستان بروجن با فرماندار بروجن ديدار نمود.
 آماره گفت: بايستي براي تربيت نيروهاي کار داراي مهارت و همچنين آموزشهاي مهارتي و ترويج آن مشارکت وتعامل بين دستگاه ها در سطح استان بيشتر باشد.
 فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي و ارتقاء آنها ضرورتي براي جامعه امروز است اظهار داشت: اين آموزش ها نوعي پرورش کار آفريني است، به اين معني که افراد پس از کسب مهارت و تخصص دانش فني، قادر خواهند بود که فرصت هاي شغلي مناسبي را به دست آورند يا فرصت شغلي ايجاد نمايند.
مسعود ملکي با بيان اينکه 97 درصد از پروژه مرکز ارتقا مهارت در محل قطب صنعتي  بروجن انجام گرفته است بيان داشت: مساعدت هاي لازم در خصوص تکميل اين پروژه صورت مي گيرد تا ان شالله بتوانيم به زودي شاهد بهره برداري  از اين پروژه باشيم

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها