به گزارش روابط عمومي:

اولين جلسه شوراي مهارت در استانداري تشکيل شد

کد خبر: 72246 تاریخ انتشار: 1398/04/29 10:38:42
نمایش: 548
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري اولين جلسه شوراي مهارت با حضور نصيري معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع در استانداري تشکيل شد.
نصيري ضمن خوش آمدگوئي به اعضاء جلسه، بر اهميت توسعه آموزش فني و حرفه‌اي تأکيد و گفت:  جلسات  شوراي مهارت بايد به طور منسجم و مداوم با حضور مسئولين فني و حرفه اي استان تشکيل گردد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي گفت: شوراي مهارت در واقع گردهمايي مسئولين استاني در کنار يکديگر است که با ياري رساني به آموزش فني و حرفه‌اي استان آنان را در ماموريت ارتقا مهارت و ايجاد شغل حمايت و پشتيباني نمايند.
وي اظهار داشت: رشته هاي دانشگاهي و دوره هاي کارورزي با رويکرد مهارت افزايي و ايجاد اشتغال براي جوانان در دانشگاه تعبيه شده است که آموزش فني و حرفه اي نيز مي تواند آنان را در اين زمينه با ارائه مهارتهاي به روز و در اختيار گذاردن کارگاههاي مجهز به تجهيزات کامل، ياري کند.
آماره هدف از برگزاري اين جلسه را تشريح فعاليت‌هاي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان و همچنين تشريح برنامه‌هاي بزرگداشت ملي مهارت دانست و بيان کرد: ماموريت ما ارتقاء مهارت افراد تحصيلکرده و همچنين مهارت‌آموزي به ساير اقشار جامعه به منزله ايجاد شغل مي‌باشد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها