به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

بازديد مدير کل از گروه جهادي در مناطق روستايي و عشايري

کد خبر: 72251 تاریخ انتشار: 1398/04/31 13:18:58
نمایش: 574
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز فني و حرفه اي شهرستان فارسان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از عملکرد گروه جهادي اعزامي به مناطق عشايري و روستايي ديدار نمود.
در اين بازديد آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه کوهيان معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي، حيدري معاونت عمراني فرمانداري شهرستان فارسان، محمدي رئيس مرکز فارسان، مرتضوي نژاد بخشدار بخش باباحيدر، باقري دهيار کوانک و کوراوند دهيار سپيدانه از طرح جهادي بازديد کردند.
 
آماره در اين بازديد ضمن تقدير و تشکر از گروه جهادي گفت: کمک به اجراي اين طرح بدون شک در راستاي  منويات مقام معظم رهبري و دميدن روح اميد در روستاها است و جهادگران آموزش فني و حرفه اي استان، با اقدام خيرخواهانه زکات علم خود را پرداخت مي‌نمايند.
 
آماره با اشاره به اينکه بهره مندي جوانان روستايي و عشايري از دوره‌هاي آموزشي فني و حرفه اي متحمل هزينه اعزام به به مرکز شهر و صرف وقت بسياري در بر مي گيرد لذا سامانه‌اي در خصوص تقاضا سنجي روستاييان در پورتال سازمان جهت درخواست رشته هاي آموزشي مورد تقاضا طراحي شده است که اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان آمادگي لازم را در خصوص آموزش در تمام روستاها در قالب تيم هاي سيار اعلام مي‌نمايد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها