مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در بازديد از کارخانه قند گفت:

ارتقاي سطح مهارت شاغلين در شرکت‌ها و واحدهاي صنعتي مي‌تواند باعث پويايي اين واحدها شود

کد خبر: 72262 تاریخ انتشار: 1398/05/03
نمایش: 473
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت هفته ملي مهارت مدير کل اداره آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري از کارخانه قند استان بازديد کرد.
قهرمان آماره مدير کل اداره آموزش فني و حرفه‌اي استان ضمن بازديد از کارخانه گفت: مهارت آموزي نقش به‌ سزاي در اشتغال پايدار دارد. ارتقاء توانمندي‌هاي مهارتي شاغلين صنايع و آشنايي با فناوري‌هاي روز يکي از ارکان توسعه صنايع و حرکت اين بخش توليدي در سطح استان است که مي طلبد، با توجه و درک اهميت آموزش‌هاي مهارتي در کارخانجات و صنايع کوچک گامي مهم و موثر را در توسعه اقتصادي استان برداشت.
قهرمان آماره افزود: ارتقاي سطح مهارت شاغلين در شرکت‌ها و واحدهاي صنعتي مي‌تواند باعث پويايي اين واحدها شود و زمينه مناسب براي آموزش مهارتي کوتاه مدت براي کارگران و فعالان واحدهاي توليدي و صنعتي فراهم مي شود.
مدير کل آموزش فني حرفه‌اي استان با اشاره به وضعيت دوره آموزشي بيان کرد: تمام تلاش ما اين است که آموزش‌ها منطبق با بازار کار باشد و بر اساس تقاضا آموزش دهيم و عرضه نيز بر اساس تقاضا باشد که خروجي و اثر بخشي آموزش بيشتر است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها