به مناسبت هفته ملي مهارت در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار شد::

کارگاه آموزش اخلاق حرفه اي مديران دستگاههاي دولتي استان در اداره کل آموزش فني و حرفه اي تشکيل شد

کد خبر: 72265 تاریخ انتشار: 1398/05/05
نمایش: 493
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت هفته ملي مهارت کارگاه آموزش اخلاق حرفه‌اي در اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و. بختياري برگزار شد.
اين کارگاه با حضور مديران کل استاني، معاونين استاندار و سخنراني حجت السلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  برگزار گرديد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري به تشريح فعاليت‌هاي آموزش فني و حرفه‌اي در سطح استان پرداخت و تشکيل اين جلسه را در راستاي تحقق شعار سال و امر فرهنگ سازي مناسب براي هدايت و فراگير کردن آموزش‌هاي فني و حرفه اي در جامعه دانست.
قهرمان آماره با بيان اينکه امروز ايجاد اشتغال با مهارت آموزي ارتباط مستقيمي دارد بيان کرد: آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي باعث ايجاد اشتغال پايدار خواهد شد و مراکز آموزش فني و حرفه‌اي استان با تجهيز کارگاه‌هاي آموزشي و مربيان مجرب آمادگي دارد که جوانان جوياي کار را آموزش داده و به بازار کار معرفي نمايد.
حجت السلام و المسلمين نکونام ضمن تبريک هفته ملي مهارت گفت: مسئله مهارت و فني  حرفه‌اي ايجاد شغل است. بيکاري دردي است که درمان آن خوداشتغالي است. مهارت و فني  حرفه‌اي در عرصه‌هاي مختلف بايد دارو براي اين درد باشد.
نماينده ولي فقيه بيان کرد: ما نبايد اجازه دهيم مشکلي براي اقتصاد و معيشت مردم ايجاد شود. ما مدير هستيم بايد تدبير و همت را به کار بنديم چون نگاه مردم به همت ما مي‌باشد.
حجت السلام و المسلمين نکونام با اشاره به اتفاقات اخير در کشور اظهار داشت: انتقادات مردم به جاست ما منتخب مردم هستيم. اين مجموعه خادم مردم است و بايد وظايفش را به بهترين نحو مطلوب انجام دهد تا مخدوم راضي باشد.
نماينده ولي فقيه گفت: راه ما سخت است اما جز ايستادگي وظيفه‌اي نيست. خداوند در  آيه شريفه "إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا" مي‌فرمايد: استقامت کنيد ونظاره‌گر نباشيد. ما نبايد فقط به رودخانه نگاه کنيم اگر مي‌خواهيم روان بماند بايد موانع را برطرف کنيم. چشم طماع دنيابين و مقام پرست هرگز جايگاه شهدا و بشارتي که آنان دادند را درک نخواهند کرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها