در روز ملي کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي اتفاق افتاد:

تقدير مدير کل کميته امداد امام خميني (ره)استان از مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72271 تاریخ انتشار: 1398/05/07
نمایش: 733
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت روز ملي کارآفريني و آموزش هاي فني وحرفه‌اي، علي ملک‌پور مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) استان در ديدار با آماره مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان ضمن تبريک روز ملي کارآفريني و آموزش هاي فني وحرفه‌اي از ايشان تقدير کرد.
متن لوح تقدير بدين شرح مي‌باشد:
 برادر ارجمند جناب آقاي مهندس قهرمان آماره
مدير کل محترم فني و حرفه‌اي استان
روحيه سپاس و حق شناسي ايجاب مي‎‌کند تا از انسان‌هايي که سرمايه عمر خويش را بي‌دريغ در راه ارتقاء اشتغال مولد، پايدار و رشد اقتصادي کشور فدا مي‌کنند تکريم به عمل آيد تا همت‌هاي بزرگ در جريده هستي پايدار بمانند.
رشد، توسعه و سرمايه‌گذاري در استان نيازمند به کارگيري علم، تخصص، تلاش و کوشش هوشمندانه دست اندرکاران اين عرصه مي‌باشد و ايجاد اشتغال و اهتمام براي رفع بيکاري که از اهداف اصلي اين نهاد مقدس است با همدلي و مساعدت و تلاش کليه صاحب نظران، انديشمندان، متخصصين و مديران دلسوز همچون جنابعالي ميسر مي‌گردد.
اکنون در آستانه هفته مهارت آموزي و آموزش فني و حرفه‌اي ضمن تبريک اين ايام از زحمات بي‌شاعبه جنابعالي در راستاي تحقق اهداف متعالي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي که همان تربيت نيروي انساني ماهر براي ايجاد و بهبود فضاي کسب و کار است تقدير و تشکر مي‌نماييم و به رسم ادب و احترام اين لوح سپاس تقديم حضور ايثارگرانه و سخاوتمندانه شما مي‌گردد.
اميد است در پرتو عنايت حضرت تعالي در پيشبرد، ارتقاء جايگاه و نقش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در راستاي اهداف والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي بيش از پيش موفق باشيد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها