به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

نشست فرمانده نيروي انتظامي و سپاه قمر بني هاشم(ع) با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72275 تاریخ انتشار: 1398/05/07
نمایش: 582
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت هفته ملي مهارت جلسه هم انديشي با فرمانده هاي نيروي انتظامي و سپاه قمر بني هاشم(ع) تشکيل شد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي ضمن تشکر از حضور در اين جلسه گفت: نيروي انتظامي و سپاه پاسداران از بهترين شرکاي سازمان در توسعه مشارکت‌هاي مردمي مي‌باشند.
آماره بيان کرد: ما بايد خودارزيابي داشته باشيم که آيا واقعا اهداف ما عملي شده است و به نتيجه مطلوب رسيده‌ايم يا خير!؟ آماره در ادامه گفت: هيچ کسي نمي تواند عملکرد ارگاني را بررسي کند مگر اينکه با آن ارگان همکاري داشته باشد. لذا اميدواريم که نيروي انتظامي و سپاه قمر بني هاشم(ع) در اين مدت همکاري رضايت خاطري در اجراي برنامه هاي آموزشي در خصوص سربازان از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان داشته باشند.
سرهنگ علي اصغر مهري ضمن تبريک هفته ملي مهارت، از همکاري صميمانه اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان تشکر کرد و گفت: بعضا رشته‌هاي هستند که دوره فراگيري آنان چند ماهه مي‌باشد و سربازي که تصميم به يادگيري دارد نمي‌توانند اين دوره‌ها را به دليل جا به جايي يا اتمام دوران خدمت سربازي به پايان برسانند لذا بايد در اين خصوص با همکاري يکديگر برنامه هاي جديدي تبيين نماييم.
سرهنگ سلمان گنجي با تبريک هفته ملي مهارت بيان کرد: با توجه به اين که سربازان بعد از گذراندن دوره هاي مقدماتي به مناطق ديگر اعزام مي شوند لذا بعد از شرکت در دوره هاي آموزشي نمي توانند در آزمونهاي آموزش فني و حرفه اي شرکت کنند و مدرک گواهينامه پايان دوره مذکور را دريافت کنند. بنابراين آموزش فني و حرفه اي استان بايد برنامه اي جهت کپسولي نمودن استانداردها و فشرده سازي ساعات آموزشي دوره هاي بلند مدت فني و حرفه اي اجرا نمايد تا تعداد جوانان بيشتري بتوانند در دوره هاي مهارتي شرکت کنند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها