تقدير از مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري

آيين تجليل از ياوران ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي

کد خبر: 72284 تاریخ انتشار: 1398/05/08
نمایش: 612
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري، در آيين تجليل از ياوران ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري که با حضور قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، معاونان استانداري چهارمحال و بختياري، به همراه جمعي از مديران و اصحاب رسانه استان برگزار گرديد. در اين مراسم از مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان نيز تقدير شد.
متن لوح تقدير بدين شرح مي‌باشد:
 با صلوات بر محمد و آل محمد، حمد و ثناي بيکران ساحت اقدس يگانه فجر آفرين هستي بخش را که به پاس عنايت و لطفش جشن چهلمين بهار پيروزي عزتمندانه انقلاب اسلامي را عليرغم هجمه‌هاي فرهنگي و رسانه‌اي استکبار جهاني با همت و تلاش ارزشمندتان به نحو احسن برگزار نموديم. سجده شکر بجاي مي‌آوريم از داشتن مردمي فهيم که با ياد و نام امام راحل عظيم الشان و شهيدان سرافراز و حضور تماشايي، اعجاب انگيز، آگاهانه و با شکوه، زيباترين جلوه‌هاي قدرت لايزال الهي را در يوم‌الله بيست و دوم بهمن به رخ جهانيان کشيدند و برگ زرين و درخشان ديگري بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار تاريخ بام ايران زمين افزودندکه دنيا نظاره‌گر لبيک عمومي همه مردم به نداي رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي شد.
اينکه در طليعه پنجمين دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامي و در حالي که اين نظام مقدس پا به عرصه بالندگي و شکوفايي مي‌نهد، از درگاه احديت عاجزانه مسئلت داريم توفيق عمل به منويات مقام عظماي ولايت در قالب "بيانيه گام دوم انقلاب" که حقيقتا نقشه راهي جامع و بي‌بديل در راستاي سعادت معنوي و مادي کشور است و به لطف خداوند رونق توليد را به همگان عطا فرمايد.
بدين وسيله از همکاري بي‌شائبه جناب عالي در برگزاري شايسته برنامه‌هاي‌ چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به مصداق حديث شريف«مَن لَم يَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشکُرِ الله عَزَّوَجَلَّ» تقدير و تشکر نموده و توفيق روز افزونتان را از درگاه حضرت حضرت حق، در ظلّ توجهات حضرت ولي عصر (عجل الله تعالي فرجه الشّريف) در راه حفظ و تحقق آرمان‌هاي ارزشمند انقلاب اسلامي خواستاريم.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها