به گزارش روابط عمومي:

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با سرپرست شرکت شهرک صنعتي استان

کد خبر: 72290 تاریخ انتشار: 1398/05/15
نمایش: 545
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي  استان چهارمحال و بختياري به منظور تعامل بيشتر آموزشهاي فني و حرفه اي با صنايع در راستاي اثر بخشي شوراي مهارت  مدير کل آموزش فني و حرفه اي  استان وهيات همراه با سرپرست شرکت شهرک صنعتي استان ديدار و گفتگو کردند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار گفت:از آنجايي که صنايع در توسعه اقتصادي کشور نقش کليدي دارند از اين رو نقش آموزشهاي فني و حرفه اي در تحقق اين مسير نيز کم رنگ نيست وآموزشها بايد در راستاي تقاضاي روز صنايع و با توجه به سياستهاي  شوراي مهارت استان انجام شود.
آماره در ادامه افزود:اداره کل آموزش فني و حرفه اي  استان توانايي برگزاري دوره هاي آموزشهاي مهارتي را داشته و آماده هرگونه خدمت رساني به بخش صنعت را دارد.
سرپرست شرکت شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: شهرک‌ها و نواحي صنعتي از ارکان اصلي در مسير دستيابي به اقتصاد بدون نفت هستند که مي‌توانند در تحقق حداکثري شعار رونق توليد، نقش بسزايي داشته باشند
فلاح اظهار داشت: سامان‌دهي شهرک‌ها و نواحي صنعتي و حمايت از صنايع کوچک از رهگذر خدمات و فرايندهاي مدنظر اين سازمان مي‌تواند علاوه بر ارتقاي کيفيت مؤلفه‌هاي اقتصاد مقاومتي به رونق توليد و اشتغال‌زايي بينجامد.
درپايان در مورد ظرفيتهاي  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  توافق شد
1-پيش بيني تنظيم تفاهم نامه جهت استفاده حداکثراز آموزشهاي مهارتي مراکز دولتي و آموزشگاههاي آزاد در صنايع و شهرک هاي صنعتي
2-ارائه راهکار جهت استفاده حداکثري از ظرفيت مراکز ارتقاء مهارت شهرکرد و بروجن

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها