به گزارش روابط عمومي:

انعقاد تفاهم نامه في ما بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان وانجمن جوشکاري و آزمايش هاي غير مخرب ايران براي اولين بار در کشور

کد خبر: 72296 تاریخ انتشار: 1398/05/26 09:33:43
نمایش: 551
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، به منظور ايجاد گسترش زمينه هاي همکاري در انجام و برگزاري آزمون تاييد صلاحيت و گواهي کردن جوشکاران واپراتورهاي جوشکاري در راستاي رفع  نيازهاي موجود در صنايع کشور وبه منظور هم افزايي در استفاده از پتانسيل ها و امکانات دو طرف تفاهم نامه اي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  و انجمن جوشکاري و آزمايشهاي غير مخرب ايران  منعقد شد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت : از آنجائيکه اشتغال ، کارآفريني ، آموزش و مهارت افزايي دغدغه هاي تعيين کننده براي کاهش بيکاري در شرايط فعلي جامعه است سازمان آموزش فني و حرفه اي با ارائه آموزشهاي مهارتي و شغل محور نقش مهمي در اين راستا ايفا مي کند.
ادب آوازه رييس انجمن جوشکاري و آزمايشهاي غير مخرب گفت: انجمن جوشکاري و آزمايشهاي غير مخرب با هدف ارتقاء سطح دانش جوش تاسيس شد.
وي خاطرنشان کرد: اين انجمن با ايجاد ارتباط علمي گسترده و پويا با مراکز علمي معتبر ، سعي در به روز نگه داشتن اطلاعات تخصصي و گسترش ارتباط علمي با دنياي خارج و افزايش خدمات ارائه شده به اعضاي خود داشته است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها