به گزارش روابط عمومي:

به منظور همسو شدن آموزشهاي فني و حرفه اي با شرکت پتروشيمي لردگان قراردادي منعقد شد

کد خبر: 72305 تاریخ انتشار: 1398/06/09 10:11:24
نمایش: 589
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري به منظور همسو شدن آموزشهاي فني و حرفه اي با شرکت پتروشيمي لردگان  قراردادي جهت اجراي دوره هاي آموزشي  با اين شرکت بسته شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت : از آنجائيکه شرکتهاي خصوصي در توسعه کشور نقش بسزائي دارند از اين رو نقش آموزشهاي فني و حرفه اي در تحقق اين مسير کم رنگ نيست و آموزشهاي فني و حرفه اي بايد در راستاي تقاضاي روز شرکتها و صنايع  با توجه به سياستهاي شوراي مهارت استان انچام شود.
آماره خاطر نشان کرد:به منظور استفاده از ظرفيتهاي مشترک اداره کل آموزش فني و حرفه استان و شرکت پتروشيمي لردگان وهمچنين به منظور ارتقاء کيفيت آموزشهاي فني و حرفه اي و همسو شدن  فعاليتهاي آموزشي با نياز واقعي قراردادي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي و کارخانه پتروشيمي لردگان بسته شد.
وي اجراي اينگونه قراردادها را  باعث هم افزائي بين بخشهاي خصوصي و دولتي دانست  که در نهايت منفعت آن نصيب جوانان اين استان خواهد شد.
مدير عامل شرکت پتروشيمي لردگان گفت: اين شرکت به دليل موقعيت خاص ، يکي از پتروشيمي هاي ويژه ايران بوده که با اتکاء به مجموعه توانمند خود توانسته گامهاي بزرگي در صنعت پتروشيمي کشور بردارد.
ايشان در پايان از همکاري  با آموزش فني و حرفه اي استان ابراز خرسندي کرد و آموزشهاي فني و حرفه اي را در توانمند سازي نيروهاي صنعت پتروشيمي لازم و ضروري دانست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها