به مناسبت هفته دولت

اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در شاخصهاي عمومي در سطح استان حائز رتبه شد

کد خبر: 72310 تاریخ انتشار: 1398/06/13
نمایش: 602
اخبار
به گزارش روابط عمومي  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ،آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان بنا به دعوت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور  در مراسم پانزدهمين جشنواره شهيد رجائي که با حضور رييس جمهوروجمعي از وزراء و مسئولين عالي رتبه نظامي و انتظامي و کشوري  در سالن اجلاس سران کشورهاي اسلامي با شعار افزايش اعتماد عمومي با ارتقاء فرهنگ سازماني ،شفافيت،سلامت اداري و توسعه دولت الکترونيک  در تاريخ 98/6/6برگزار شد شرکت  نمودند.
گفتني است که از استان چهار محال و بختياري از بين دستگاههاي دولتي سه دستگاه  سازمان آموزش فني و حرفه اي استان ،سازمان بنياد شهيد و امور ايثار گران و دانشگاه شهرکرد به عنوان نمايندگان  انتخاب  شده و به اين جشنواره راه يافته بودند.
لازم به ذکر است اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان توانسته در شاخصهاي عمومي حائز رتبه  در سطح استان شده و به اين جشنواره  کشوري راه پيدا کند.
هرساله براساس ماده 88 قانون مديريت خدمات كشوري دستگاه هاي اجرايي براساس دستورالعمل ابلاغي از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و طبق شاخصهاي عمومي و اختصاصي توسط دفتر منايع انساني و تحول اداري مورد ارزيابي قرار مي گيرند و نتايج جهت تاييد به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ارسال مي گردد.
جشنواره شهيدرجايي هر ساله به مناسبت هفته دولت  وبا هدف شناسايي و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي و نهادينه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سطوح مختلف از طريق تقدير و تشويق  آنها با حضور مقامات عالي رتبه  دولت در سطح ملي، دستگاهي و استاني برگزار مي شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها