به گزارش روابط عمومي:

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با مدير کل زندانهاي استان

کد خبر: 72313 تاریخ انتشار: 1398/06/17
نمایش: 587
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ،مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه با مدير کل زندانهاي استان ديدار و سپس از دوره هاي آموزشي  در زندان مرکزي بازديد کردند.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت : هدف از برگزاري کلاسهاي آموزشي ايجاد کسب و کار براي مددجويان است و خروجي کارگاههاي آموزشي فني و حرفه اي کاهش جمعيت کيفري در زندان است و تلاش بر اين است تا رشته هاي مورد نياز در جامعه در زندانها آموزش داده شود.
وي خاطر نشان کرد: از ديدگاه ما زندانها در اولويت برگزاري کارگاههاي آموزشي حرفه آموزي قرار دارند و خروجي کار ما ايجاد اشتغال براي زندانيان است .
حيدري مدير کل زندانهاي استان ضمن خوش آمد گوئي به مدير کل آموزش فني  و حرفه اي استان  و هيات همراه  به نقش مهارت آموزي در توسعه اشتغال مددجويان زندان استان تاکيد کرد و افزود: برگزاري دوره هاي آموزش مهارتي مطابق بازار و کسب و کار در زندان ها علاوه بر ايجاد فرصت شغلي در بازسازي شخصيت روحي و رواني زندانيان تاثير گذار است
وي افزود: برگزاري دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي در رشته هاي جديد که زمينه افزايش توليد و اشتغال در داخل زندان ها را دارند بايد در اولويت قرار گيرد.
در پايان آماره و هيات همراه از دوره هاي آموزشي در زندان بازديد کردند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها