به گزارش روابط عمومي:

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه رييس مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل با فرماندار اردل ديدار و گفتگو کردند

کد خبر: 72333 تاریخ انتشار: 1398/07/17 12:37:13
نمایش: 573
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  به همراه رييس مرکزآموزش فني و حرفه اي شهرستان اردل  با فرماندار اردل ديدار و گفتگو کردند.
کياني فرماندارشهرستان  اردل کسب يک مهارت توسط هر عضو جامعه را ضروري دانست و گفت: در راستاي توسعه آموزشهاي مهارتي بايستي  مباحث اطلاع رساني و جلب مشارکت براي آموزش گسترش يافته تا همگان بتوانند از اين امکانات فراهم شده در مراکز آموزشي استفاده نمايند.
کياني افزود:گسترش آموزشهاي مهارتي براي توانمند نمودن اقشار مختلف جامعه مهم است به اين صورت که با اين آموزشهاي  مهارتي اقشار مردمي چه زن و چه مرد که در پي اشتغال مي باشند مي توانند وارد بازار کار شوند که بتوانند روي پاي خود بايستند و از مشکلات بعدي همچون  آسيبهاي اجتماعي  کاهش دهند.
وي با اشاره به خدمات ارزنده فني و حرفه اي و تقدير از آنها افزود: سازمان آموزش فني و حرفه اي خدمات ارزنده اي در تربيت نيروهاي کار ورزيده در جامعه دارد اما اين کافي نيست و اميدواريم اين سازمان با تدبيري جهادي و هماهنگي با نهادهاي ديگر بستري فراهم کند که فرد آموزش ديده در اين سازمان مشغول فعاليت و کار در جامعه شود.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت : از آنجائيکه  ايجاد فرصت شغلي مناسب ،تقويت نيروي انساني و ايجاد توانمندي در آنان ،براي رسيدن به يک شغل لازم مي باشد لذا  آموزش فني و حرفه اي با توانمند سازي افراد تکميل کننده بخشي از پازلي است که جامعه براي تحقق اشتغال پايدار به آن نياز دارد.
آماره بر اصلاح فرهنگ کار و تلاش به عنوان موضوع مهم تاکيد کرد و گفت : در حال حاضر مرکز آموزش فني و حرفه اي  اردل از امکانات و پتانسيل خوبي برخوردار مي باشد که مي توان با آموزشهاي مهارتي در رشته هاي مختلف در اين مرکز در حوزه توليد و کار آفريني موفق شد و به راحتي به اشتغال دست يافت.
وي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به اهميت آموزشهاي فني و حرفه اي در جهت ايجاد اشتغال و رفع  بيکاري  لذا همت  فرماندار و ديگر ارگانها را در توجه و کمک  به مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل  مي طلبد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها