به گزارش روابط عمومي:

نشست مشترک بين ارگانهاي نظامي سپاه و نيروي انتظامي با اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با حضور جانشين قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نيروهاي مسلح

کد خبر: 72335 تاریخ انتشار: 1398/07/18 09:56:38
نمایش: 629
اخبار
به گزارش  روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري جلسه مشترک بين ارگانهاي نظامي سپاه و نيروي انتظامي با اداره کل آموزش فني و حرفه اي  استان با موضوع (بررسي روند پيشرفت دوره هاي آموزشي مهارتي نيروهاي وظيفه )در محل مجتمع فرهنگي لاله به ميزباني سپاه استان برگزارگرديد.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: آموزشهاي فني و حرفه اي نوعي مهارت اندوزي بر اساس تقاضاي بازار کار است که با ايجاد يک مهارت تخصصي باعث بهبود توانائي فرد در احراز شغل مورد نظر مي شود.
آماره  يکي از ضرورتها و الزامات توسعه اقتصادي و تغييرات اجتماعي و فرهنگي را توجه به ارتقاء فرهنگ مهارت  آموزي دانست و اظهار داشت: سربازان با فراگيري مهارتهاي لازم پس از دوران خدمت  به بازار کار ورود و دغدغه بيکاري نخواهند داشت.
وي اظهار داشت: دوران مقدس  سربازي فرصت بي نظيري است که جوانان عزيز با کسب مهارت و افزايش توانمندي  هاي خود مسئوليت پذيري اجتماعي وورود به عرصه توليد اقتصادي ،صنعتي،کشاورزي و خدماتي  را در جامعه کسب نمايند.
عليخاني جانشين قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نيروهاي مسلح ضمن تشکر از همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: تربيت پرسنل توانمند نيروهاي مسلح بعنوان مربيان پايور ميتواند تأثير بسزايي در افزايش آموزش به سربازان داشته باشد و خواستار تسريع در تقويت و تربيت اين افراد شد
وي افزود: استفاده از کارگاههاي مستقر در پادگانها و در صورت امکان استفاده از تجهيزات فني و حرفه اي  در پادگانها مي تواند ميزان بهره وري از اين آموزشها را افزايش دهد و موجب سهولت شرکت سربازان در دوره هاي آموزش مهارتي شود.
در پايان مسئولين آموزش اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  با فرماندهان و نمايندگان نيروهاي انتظامي و سپاه به بيان مشکلات حوزه خود پرداختند و نظرات و پيشنهادات خود را ارائه نمودند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها