به گزارش روابط عمومي:

مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه رييس مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل با امام جمعه اردل ديدار کردند

کد خبر: 72341 تاریخ انتشار: 1398/07/23 09:33:04
نمایش: 625
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه رييس  مرکز آموزش فني و حرفه اي  اردل  با امام جمعه اردل ديدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام والمسلمين بهرامي امام جمعه شهرستان اردل  در اين نشست صميمانه با تقدير از عملکرد آموزشهاي مهارتي مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل گفت:  اسلام تنها ديني است که براي آموزش و تعليم ارزش فوق العاده اي قائل بوده است و در ميان  اين آموزشها ،آموزشهاي مهارتي  بسيار مهم است که  خوشبختانه آموزش فني و حرفه اي  با سر لوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتي و رونق توليد توانسته اند اقدامات مثبتي را در جامعه انجام  دهدو مسئولين بايد موانع گسترش اين آموزشها را بردارند.
وي نقش سازمان آموزش فني و حرفه اي را در ارتقاي فرهنگ مهارت در سطح جامعه کليدي دانست و گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان نهادي که در ارتقاي فرهنگ مهارت تاثير دارد بايد در اقدامي جهادي با هماهنگي دستگاههاي ديگر در زمينه رسالت خود تلاش کند.
آماره مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  با اشاره به پتانسيل و ظرفيتهاي آموزشي فني و حرفه اي در مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل گفت: اين مرکز از امکانات آموزشي خوبي برخوردار مي باشد که اميدواريم شما و ديگر دستگاههاي تبليغاتي در راستاي گسترش فرهنگ مهارت آموزي تلاش نموده تا بتوانيم با کمک يکديگر در توسعه فرهنگ مهارت آموزي نقشي ايفا کنيم و آموزشهاي فني و حرفه اي را به عنوان يک اصل در رسيدن به اشتغال در جامعه نهادينه کنيم .
وي آموزشهاي مهارتي و توانمند سازي را يکي از مولفه هاي توسعه و پيشرفت هر جامعه دانست و گفت : مهارت باعث پيشرفت و توسعه ، و آموزشهاي مهارتي راهي براي تحقق عدالت اقتصادي است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها