به گزارش روابط عمومي:

افتتاحيه اولين استارتاپ صنعت جوش در کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 72346 تاریخ انتشار: 1398/08/02 15:25:34
نمایش: 824
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، افتتاحيه اولين استارتاپ صنعت جوش در کشوربا حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهرکردو جمعي از مديران و دانشگاهيان و متخصصين صنعت جوش در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
 
 آماره  مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در افتتاحيه اولين استارت آپ ملي صنعت جوش ايران ضمن خير مقدم و تشکر از دست اندرکاران اين روييداد مهم گفت: استارت آپ ملي صنعت جوش ايران اولين بار است که در ايران برگزار مي شود و اين امر به همت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ، دانشگاه شهرکرد ،شهرداري هفشجان و تلاشگران صنعت جوش هفشجان برگزار مي شود.
 آماره افزود:طبق آماري  که تا کنون گزارش شده ۶۰ ايده در حوزه صنعت جوش، اپليکيشن مرتبط با صنعت جوش، بازرسي جوش، فناوري نوين به دبيرخانه رويداد صنعت جوش رسيده است و اميد است به مرحله تجاري سازي برسند.
 
وي خاطر نشان کرد: اولين استارت آپ ملي صنعت جوش ايران با هدف شناسايي و توانمندسازي طرح و ايده‌هاي نو و خلاقانه در حوزه صنعت جوش، معرفي کسب و کارهاي نو در صنعت جوش، تجازي‌سازي ايده‌هاي برتر و به منظور ايجاد انگيزه براي پژوهش و نوآوري در زمينه‌هاي جوش و بازرسي، توسعه و ترويج فرهنگ مهندسي جوش و بازرسي، معرفي روش‌هاي نوين جوشکاري و بازرسي، افزايش کيفيت و آسيب‌شناسي اتصالات جوشي در صنايع مختلف کشور، معرفي جايگاه مهندسي جوش در افزايش بهره وري قطعات و تجهيزات صنعتي  برگزار مي گردد.
آماره بيان داشت: ايده پردازان و سرمايه گزاران بايد همديگر را باور کنند تا بتوانند ايده ها ي خود را به مرحله کار آفريني و اشتغال  زائي و در نتيجه کسب در آمد برسانند.
مبيني معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه شهرکرد نيز در افتتاحيه اولين رويداد صنعت جوش (استارت آپ ) ايران در سخناني ضمن خير مقدم به تلاشگران صنعت جوش، برگزاري اين رويداد را مهم ارزيابي کرد و گفت : بدنه اصلي اين رويداد، ايده هاي جوانان مي باشد که با حمايت مالي و معنوي بايد به توليد برسند و اين امر راهي براي مبارزه با معضل بيکاري است.
وي افزود: با توجه به اين که سياست وزارت علوم تبديل دانشگاه ها از دانشگاه هاي آموزش محور به دانشگاه هاي کار آفرين است، استارتاپ ها، راهي براي رسيدن به اين هدف است و جوانان  با ايده پردازي و اساتيد با در اختيار قرار دادن تجربيات مي توانند اين ايده ها را پرورش بدهند.
شايان ذکر است : در اين افتتاحيه صاحبان ايده ، در مورد ايده هاي خود توضيحاتي را ارائه نمودند که حاضرين در اين روييداد بتوانند به ايده هاي هريک از اين ايده پردازها راي بدهند.
گفتني است اولين استارت آپ ملي صنعت جوش ايران روزهاي ۱ الي ۳ آبان ماه سال ۱۳۹۸ در دانشگاه شهرکرد برگزار مي شود و درپايان روز سوم به ايده هاي برتر جوايزي تقديم ميگردد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها