به گزارش روابط عمومي:

سه تيم برگزيده اولين استارتاپ صنعت جوش ايران مشخص شد

کد خبر: 72348 تاریخ انتشار: 1398/08/04 14:33:35
نمایش: 750
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي  استان چهار محال و بختياري،سه تيم برگزيده اولين استارتاپ صنعت جوش ايران پس از سه روز تلاش  مشخص شد.
 
 مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در آخرين روز از اولين  استارتاپ صنعت جوش ايران گفت: بي شک استارت ‌آپ‌ها نقش بي‌بديلي در رشد و توسعه جوامع در دنياي کنوني ايفا مي‌کنند. خلق انديشه، کارآفريني، کسب وکارهاي متنوع جديد، فناوري هاي نوآورانه و ظهور اقتصاد جديد در حوزه کسب و کار، نقطه عطفي در عرصه اقتصاد به شمار مي رود که پنجره جديدي براي کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه باز کرده است تا اينگونه بتوانند بهره ‌مندي بيشتري از توسعه در حوزه اقتصاد دانش ‌بنيان بدست آورند.
آماره اظهار داشت: توجه به استارت آپ ها که نماد موفقي از کسب و کارهاي نوين هستند گام بزرگي در راستاي شکوفايي اقتصادي به شمار مي رود که با مديريت صحيح به خودکفايي منتهي  مي شوند.
وي خاطر نشان کرد : در روز سوم تيم ها نسبت به ارائه ايده خود در حضور داوران  ارائه نهائي را انجام داده  که داوران بر اساس مدل کسب و کار استفاده شده و چگونگي ساخت محصول  منطبق بر طراحي هاي کاربردي به تيم ها  امتيازهاي لازم را اختصاص دادند و سه تيم برتر را به ترتيب 1-حميد کيواني ( دستگاه مايتر لوله) 2- علي نصيري ( باکس تيتانيم) 3-بنفشه محمدي ( شبيه سازي جوشکاري در عمق دريا ) انتخاب کردند.
گفتني است فلاح مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي  استان دراختتاميه استارتاپ صنعت جوش ايران  حمايت مالي خود را از سه تيم برگزيده اعلام کرد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها