به گزارش روابط عمومي:

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان طي حکمي سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن را انتخاب کرد

کد خبر: 72352 تاریخ انتشار: 1398/08/13 14:19:14
نمایش: 656
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ، مراسم توديع و معارفه  سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي  شهرستان بروجن با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس حراست آموزش فني و حرفه اي استان در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن برگزار شد.
مدير کل آموزش  فني و حرفه اي استان گفت:سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان متولي آموزشهاي  غير رسمي و مهارتي در کشور است که بايد دائما برنامه ريزي کنيم و فکر کنيم  اما به اين نتيجه رسيديم که به جاي اينکه آموزش را عرضه محور کنيم  آموزش بايد تقاضا محور شود که اين مهم در ايجاد شغل ،ثبات اشتغال و بالا بردن ظرفيتي ايمني مهم است .
آماره در ادامه از تبريزيان  رئيس سابق مرکز آموزش فني و حرفه اي  شهرستان بروجن به عنوان رئيسي متعهد و با اخلاق قدرداني و براي صادقي فرد سرپرست جديد آرزوي موفقيت کرد.
وي خاطر نشان کرد: بحمد الله مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن  نيروهائي در بدنه کارشناسي دارد که بسيار توانمند و موثر مي باشندو نيز در خط مقدم مهارت آموزشي داراي مربيان زبده و کاربلد مي باشد اميد است با جديت بيش از پيش و همچنين در نهايت تعامل و همکاري با يکديگر در جهت پيشبرد اهداف  سازماني قدم بردارند.
گفتني است در پايان آماره با اهداء لوح تقدير از زحمات تبريزيان  رئيس سابق مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن  تقدير و تشکر نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها