به گزارش روابط عمومي:

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و هيات همراه با فرماندار شهرستان بروجن

کد خبر: 72353 تاریخ انتشار: 1398/08/14 08:39:39
نمایش: 544
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه رييس حراست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و جمعي از همکاران مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن با فرماندار شهرستان  بروجن  ديدار وگفتگو کردند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: اهميت و جايگاه آموزشهاي فني و حرفه اي هدفمند بوده و اشتغال و کار آفريني و اقتصاد جامعه در دست افرادي است که مهارت دارند و حکمراني و مديريت محلي آموزشهاي فني و حرفه اي لازمه ارتقاء فرهنگ مهارت آموزي است که جوانان ما را سريع تر به اشتغال برساند.
آماره ضمن تشکر از فعاليت هاي گسترده فرماندار شهرستان بروجن در جهت توسعه اقتصاد شهرستان و همچنين همکاري همه جانبه ايشان با مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن در جهت رشد اشتغال در اين شهرستان افزود: شما مي توانيد با توجه به پتانسيل هاي موجود در شهرستان بروجن ،رشته  اي انتخاب نموده تا ما ضمينه استارتاپ  علمي آن رشته را درشهرستان فراهم آوريم که اين روييداد مي تواند به رشد اقتصادي شهرستان کمک شاياني نمايد.
 
فرماندار شهرستان بروجن  با اشاره به نقش مهم آموزشهاي مهارتي در اشتغال ،معيشت و توسعه اقتصادي گفت:با توجه به اينکه پرداختن به مسائل معيشتي  اولويت اصلي نظام است لذا آموزشهاي فني و حرفه اي از حساسيت ويژه اي برخوردارند به طوري که مي توان گفت  امروزه نقش آموزش فني و حرفه اي در جهت اشتغال و توسعه اقتصادي  از دانشگاه ها پر رنگ تر مي باشد.
 
ملکي افزود: فارغ التحصيلان دانشگاهي با وجود برخورداري از دانش و معلومات بالا ،بيشترين قشر بيکار جامعه را تشکيل مي دهند که با همت ما و شما عزيزان و آشنا کردن اين قشر با آموزشهاي فني و حرفه اي بر حسب توانمندي و تحصيلات ، آموزشهاي مهارتي را کسب نمايند.
 
وي اظهار داشت: اقتضاء مي کند که چند مقوله استفاده از جمله خرد جمعي، نياز سنجي، امکان سنجي، آموزش، استفاده از تسهيلات اشتغالزايي و دست يابي به توسعه اقتصادي را در کار هم به صورت يک زنجيره قرار دهيم و با تلاش و پيگيري شوراي مهارتي از اين ظرفيت براي بهبود وضعيت اقتصادي و معيشت استفاده کنيم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها