به گزارش روابط عمومي:

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و جمعي از همکاران در راهپيمائي روز13 آبان شرکت نمود

کد خبر: 72354 تاریخ انتشار: 1398/08/14 10:21:45
نمایش: 662
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري،مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه جمعي از همکاران در راهپيمائي روز 13 آبان ،روز استکبار ستيزي، در شهرستان شهرکرد شرکت نمود.
 
 
  بنا بر اين گزارش در اين راهپيمائي اقشار مختلف مردم در خيابانهاي شهرهاي مختلف استان حضور يافتند و با شعارهاي کوبنده مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل نفرت خويش را از سياستهاي استکباري کشورهاي غربي و برخي کشورهاي منطقه ابراز کردند.
 
 
لازم به ذکر است امام راحل در 13 آبان 1343 به علت اعتراض به حکومت پهلوي و مصوبه کاپيتولاسيون آمريکائي به کشور ترکيه تبعيد شد .همچنين در 13 آبان 1357 دانش آموزان تهراني که در اعتراض به حکومت و جنايت پهلوي در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند ،به خاک و خون کشيده شدند و نيز در 13 آبان 1358 دانشجويان پيرو خط امام و مردم ايران با ورود به سفارت آمريکا در خيابان طالقاني اين لانه جاسوسي را تسخير کرده و جاسوسان حاضر در آن را به گروگان گرفتند.
 
 
 
بنابراين 13 آبان يادآور سه واقعه مهـم و تاريخ ساز تبعيد حضرت امام خميني(ره) به ترکيه، کشتار دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران توسط گارد رژيم ستمشاهي و تسخير لانه جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان مسلمان پيروي خط امام خميني(ره) است لذا راهپيمايي 13 ابان فرصتي براي نمايش روحيه استکبار ستيزي نسل جوان و نوجوان امروز جامعه است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها