به گزارش روابط عمومي:

ارتقاء نشاط و سلامت زنان با ورزش در پارک بانوان شهرکرد برگزار گرديد

کد خبر: 72355 تاریخ انتشار: 1398/08/16 08:01:27
نمایش: 689
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، پويش استاني ارتقاء نشاط و سلامت زنان با ورزش  به مناسبت هفته سلامت بانوان ايراني در پارک بانوان شهرکرد برگزار گرديد.

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در کميته بانوان و خانواده اداره کل ،حمايت از برگزاري برنامه هاي ورزشي و سلامت بانوان شاغل در ادارات را از اولويت هاي برنامه هاي رفاهي کارکنان دانسته و اشاره نموده که در همين راستا سالن ها و سانس هايي جهت بانوان شاغل همکار در نظر گرفته و ساعت هايي را به ورزش آنان اختصاص داده ايم.

آماره در ادامه تاکيد کرد :  در دنياي پر تلاطم امروز ، آرامش و داشتن خيالي آسوده، نعمتي است که همگان در کسب آن مي کوشند و در واقع يکي از نيازهاي اساسي انسان شاد زيستن است که در پرتو آن با رسيدن به تعادل روحي خود،  جامعه  به سلامت و پويايي رهنمون مي شود. در اين ميان نقش نشاط زنان به علت  تاثير مستقيم بر کانون خانواده ، جايگاه قابل توجهي دارد که با عنايت به نامگذاري هفته آتي ( 10 لغايت 16 آبان ماه) با عنوان هفته سلامت بانوان ايراني، برنامه ارتقاء نشاط و سلامت زنان با ورزش همزمان با سراسر کشور و با حضور کليه بانوان شاغل و متشکل از برنامه هاي ورزشي، مسابقات، پياده روي و پذيرايي در پارک بانوان برگزار گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها