به گزارش روابط عمومي:

ديدار رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و اعضاي کانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد

کد خبر: 72361 تاریخ انتشار: 1398/08/25 09:48:03
نمایش: 747
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، معاون وزير تعاون ،کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و اعضاي کانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد ديدار و گفتگو کرد.

معاون وزير تعاون ،کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ، در اين ديدار، با اشاره به نقش مؤثر آموزشگاه هاي بخش خصوصي در مهارت آموزي، از عدم مواضع فعال حرفه اي و فقدان استراتژي در اين بخش انتقاد کرد وگفت: با فعال شدن خانواده بزرگ مهارت و تغيير نگرش و احياي فرهنگ مهارت مي‌توان در تنظيم‌ بودجه هرسال و جزئيات احکام‌ بودجه براي مهارت‌ سهمي ‌در نظر گرفت.

اوسط هاشمي خاطر نشان کرد: هم افزائي کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در دو بخش دولتي و خصوصي در حوزه اقتصاد مقاومتي و ترسيم جهت گيري اقتصاد کشور نقش مهمي دارد.


وي در ديدار با اعضاي‌ کانون انجمن هاي صنفي و آموزشگاه‌هاي آزاد  و کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، هم افزايي کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور را براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و ترسيم جهت گيري اقتصاد کشور مهم ارزيابي کرد.


ايشان افزود:  اختصاص بودجه مناسب در حوزه مهارت با تغيير نگرش جامعه  به مهارت امکان پذير است.


اوسط هاشمي در ادامه،  به استماع نظرات و پيشنهادات اعضاي کانون انجمن هاي صنفي و آموزشگاه‌هاي آزاد استان چهارمحال و بختياري پرداخت.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها