به گزارش روابط عمومي:

قرارداد آموزشهاي مهارتي شاخه کار و دانش بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شد

کد خبر: 72364 تاریخ انتشار: 1398/09/05 08:46:59
نمایش: 546
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهار محال و بختياري ،قرارداد آموزشهاي مهارتي شاخه کار و دانش في ما بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان واداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شد.
 مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت:شاخه آموزش كاردانش با روشي نو و انعطاف‌پذير در طراحي و برنامه‌ريزي آموزشي نظام جديد آموزش متوسطه به منظور تربيت افراد كارآمد، متخصص، ماهر و آشنا به حرف گوناگون شكل گرفت تا ضمن بهره‌‌وري از مهارت‌هاي تخصصي قابليت در بازار كار و توانايي به كارگيري فن‌آوري‌هاي نوين را كسب نمايند. در پي اين امر همكاري مستمر و همه جانبه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  و  اداره کل آموزش و پرورش استان  در تهيه و اجراي استانداردهاي آموزش با هدف تربيت دانش آموزان  جوان و مهارت آموخته، نوانديش و نوآفرين كه بتوانند در كنار تحصيل به كار مشغول شوند و به منظور ايجاد انگيزه و ارتقاء توان كارآفريني و اشتغالزايي، فارغ‌التحصيلان و مهارت‌آموختگان اين قرارداد منعقد گرديد.
آماره افزود: آموزش‌هاي مهارتي به دانش آموزان بايد همگام با صنعت جلو برود لذا به دنيال توسعه مهارت‌هاي منجر به اشتغال با رويکرد کم کردن فاصله آموزش‌هاي مهارتي با صنعت و بازار کار هستيم
وي افزود: توجه به موضوع مهارت  فني و حرفه اي مي تواند برطرف کننده نيازهاي آينده کشور باشد
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها