به گزارش روابط عمومي:

حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه معاونت آموزش پژوهش و برنامه ريزي اداره کل در آئين افتتاحيه نمايشگاه پژوهشي و فناوري

کد خبر: 72372 تاریخ انتشار: 1398/09/17 13:39:38
نمایش: 464
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه معاونت آموزش پژوهش و برنامه ريزي اداره کل در آئين افتتاحيه نمايشگاه پزوهشي و فناوري که به مناسبت هفته پزوهش در دانشگاه شهرکرد دائر شده بود شرکت کردند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت:هفته پژوهش و فناوري، فرصت مناسبي براي توجه و تمركز بر روي ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوري در كشور است كه فعالان اين عرصه مي توانند ضمن اطلاع از آخرين وضعيت پژوهشي كشور براي آينده، برنامه ريزي و اقدام كنند.
 
آماره افزود :معرفي برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري و تجليل از آنها و نيز ايجاد فرصت تعامل بين فعالان اين حوزه ضمن ارتقاي شان و جايگاه پژوهش و فناوري،  مي تواند بستر مناسبي براي ادامه راه، تقويت و توسعه پژوهش و فناوري فراهم نمايد.
شايان ذکر است اين نمايشگاه با شعار پژوهش اثربخش،فناوري ارزش آفرين ورونق توليد روز يک‌شنبه  هفدهم آذرماه سال جاري درمحل دانشکده کشاورزي دانشگاه شهرکرد افتتاح شد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها