به گزارش روابط عمومي:

کارگروه نگارش و تدوين استانداردهاي آموزشي در حوزه جوش در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکيل شد

کد خبر: 72375 تاریخ انتشار: 1398/09/19 08:50:42
نمایش: 555
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ،کارگروه نگارش و تدوين استانداردهاي آموزشي مهارت محور در حوزه جوش در  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکيل شد..

با توجه به تاکيد رياست محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در خصوص راه اندازي مرکز تخصصي جوشکاري در چهار محال و بختياري جلسه اي با حضورمدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ، اساتيد دانشگاه شهرکرد در حوزه صنعت جوش ، کارشناسان صنعت ،کارشناسان اتحاديه و اصناف ، همچنين صنعت گران و پيشکسوتان  جوش شهر هفشجان تشکيل شد و بعد از بيان شرح مسئله ارزيابي کلي در خصوص استانداردهاي موجود سازمان به لحاظ کمي و کيفي مورد سنجش قرار گرفت.

مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت : با توجه به اينکه هم‌اکنون بيش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان در طرح‌هاي مختلف  صنعتي، عمراني، ملي و بين‌المللي فعاليت مي کنند  استانداردهائي در حوزه جوش تدوين شود که مورد نياز جامعه  باشد. 

 آماره افزود : هدف  از تشکيل اين کار گروه ،ترويج فرهنگ مهندسي جوش و بازرسي آن در صنايع کشور، افزايش کيفيت و آسيب شناسي اتصالات جوشي در صنايع مختلف کشور مي باشد.

در پايان مقرر گرديد دو کميته باز نگري و تهيه و تدوين استانداردهاي آموزشي در حوزه جوش در زير مجموعه اين کارگروه تشکيل گردد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها