به گزارش روابط عمومي:

شرط اصلي در تضمين امروز و فرداي دانشجو ميزان برخورداري او از معنويات است

کد خبر: 72380 تاریخ انتشار: 1398/09/25
نمایش: 447
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ،به مناسبت روز دانشجو و به منظور ارج نهادن به دانشجويان گرامي ويژه برنامه اي جهت تجليل از دانشجويان همکار در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار شد که ازبين دانشجويان  همکار حبيب فتاحي ميلاسي به قيد قرعه انتخاب  وبا اهداء هديه اي از وي تقدير و تجليل  شد.
 
 مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ويژه برنامه گفت :دانشجو و دانشگاه از مقدّس‏ترين واژه‏هايي است که مي‏توان در فرهنگ اسلامي سراغ گرفت. اسلام ديني است که درس خواندن را فريضه مي‏داند و به عالمان انديشمند مباهات مي‏کند و به تقديس محيط‏هاي علمي مي‏پردازد و لزوم توجه و پاسداري از آن را به همگان گوشزد مي‏کند و شروطي را براي نيل به سعادت حقيقي بيان مي‏دارد که تحقق آن در محيط‏هاي علمي و آموزشي، تجلّي دانشگاه اسلامي را نويد مي‏دهد و ترک آن موجب خسران و انحراف در مراکز آموزشي خواهد شد
 
 آماره افزود:شرط اصلى در تضمين امروز و فرداى دانشجو ميزان برخوردارى او از معنويات است. فارغ التحصيل دانشگاه ما بايد نسبت به كشور و ميهن خود وفادار و متعهد باشد. با عطوفت با انسان ها برخورد كند و براى رسيدن به اين هدف، انس با خدا و چشيدن لذات ذكر و دعا را پيشه کند .
وي خاطر نشان کرد: آنچه روز دانشجو را در تقويم مناسبت‏هاى انقلاب اسلامى به فراموشى نسپرده، ريشه‏ هاى عميق اين نام‏گذارى است.   
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها