به گزارش روابط عمومي:

دپارتمان صنايع غذائي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان افتتاح شد

کد خبر: 72389 تاریخ انتشار: 1398/09/30 10:46:04
نمایش: 555
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، دپارتمان صنايع غذائي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان،  مدير کل امور بانوان استانداري جهار محال و بختياري و معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره کل افتتاح شد.
 
 مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  در مراسم افتتاحيه دپارتمان صنايع غذائي  گفت : استان چهارمحال و بختياري با آداب و رسوم و فرهنگ هاي مختلف تنوع غذايي گوناگوني دارد که با معرفي آنها ميتوان فرصت اشتغال در صنايع غذايي محلي و بومي را براي افراد فراهم کرد و افتتاح چنين دپارتمان هائي  مي تواند به عنوان راهکاري موثر و مفيد در شناسايي اين آداب و رسوم به مردم عزيز کشورمان باشد .
 
آماره  گفت: اين دپارتمان  همزمان با فرارسيدن شب يلدا و در راستاي  آموزشهاي مهارتي با هدف کار آفريني و توسعه اشتغال پايدار افتتاح گرديد.
وي ضمن ابراز خرسندي از راه اندازي اينگونه دپارتمانها بيان داشت: در راستاي  نياز سنجي آموزشي ،اهميت سلامت خانواده ،تربيت نيروي ماهر و آشنائي اقشار جامعه با حوزه خدمات در بخش صنايع غذائي اين دپارتمان شروع به فعاليت مي کند.
ايشان خاطر نشان کرد : ايجاد چنين کارگاههائي براي آموزش و ارتقاء سطح علمي و سلامت خانواده ها مي باشد
 مربي مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد در ابتدا گفت:يکي از مهم ترين شب هاي ايران باستان شب يلدا مي باشد که از ديرباز تا به امروز مورد توجه و اهميت ايرانيان مي باشد .
کريميان در ادامه به آموزش حکاکي روي انواع ميوه ها  ازجمله ،سيب ، پرتقال ،خيار و هندوانه براي شرکت کنندگان در اين افتتاحيه پرداخت.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها