به گزارش روابط عمومي:

بازار بورس اگر همراه با آموزشهاي فني و حرفه اي باشد مي توان به عنوان شغل دوم و درآمد اول به آن نگاه کرد

کد خبر: 72393 تاریخ انتشار: 1398/10/11
نمایش: 477
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، سمينار بورس در آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي هوش اقتصادي با حضور اقشار مردم برگزار گرديد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با بيان اين‌که بازار بورس تنها بازاري است که داراي تراکم سرمايه بوده و براي اقتصاد کشور بسيار مفيد است، اظهار کرد: اين بازار از همه جهت مفيد بوده اما متاسفانه در کشور ما شناخته شده نيست و بسياري افراد يا اين بازار را نمي‌شناسند و يا از ورود به آن واهمه دارند.
 آماره خاطر نشان کرد: بازاربورس به عنوان يک رشته درامد زا مي تواند سرمايه هاي اندک و کلان افراد را با خريد و فروش به موقع، مديريت صحيح کند.
وي افزود: اين بازار اگر همراه با آموزش هاي فني و حرفه اي باشد  مي توان به عنوان شغل دوم و درآمد اول به آن نگاه کرد.
در ادامه سمينار يکي از پيشکسوتان صنعت بورس در استان سعي کرد به زبان عاميانه بورس را که يک رشته تخصصي است توضيح دهد.
 حسيني افزود:با توجه به اينکه استان چهارمحال و بختياري جز استان هاي فقير محسوب مي گردد و از نظر شغلي و درآمدي در سطح پايين مي باشد بازار بورس مي تواند به عنوان يک سازمان علمي و در عين حال مورد اطمينان براي آن ها درآمد زا باشد.
 وي خاطر نشان کرد:هر سرمايه گذار مي‌تواند با گذراندن دوره هاي آموزش بورس و تمرين و تکرار مباحث کاربردي مطرح شده در آن، شروع به معامله در بازار بورس نموده و با کسب تجربه به يک معامله گر موفق تبديل شود.
موسس آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي  نيز بيان داشت :دوره هايي که در آموزشگاه هوش اقتصادي به عنوان تنها آموزشگاه تخصصي بورس استان برگزار مي شود دوره هاي معامله گري بورس-دوره هاي تحليل تکنيکال و فاندامنتال و روانشناسي بازار و دوره آموزشي ارزهاي ديجيتال مي باشد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها