برگزاري نشست تخصصي کارشناسان مشاوره اداره کل آموزش فني و حرفه اي و اداره کل آموزش و پرورش استان

کد خبر: 724 تاریخ انتشار: 1393/11/01
نمایش: 1331
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، جلسه همفکري و تبادل نظر کارشناسان مشاوره اين اداره کل و اداره کل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اين اداره کل برگزار گرديد.
در اين جلسه که در راستاي اجراي مفاد تفاهم نامه صورت گرفته بين دو اداره کل و اجراي طرح مشاوره و رهگيري نوين برگزار گرديد، کوهيان افضل، معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي با ابراز خرسندي از  شکل گيري جلسات همفکري و تبادل نظر کارشناسان مشاوره دو مجموعه ، خواستار تداوم اين جلسات شد و اضافه کرد هفته مشاغل فرصت بسيار مناسبي براي بازديد از کارگاهها، توانمندي ها و امکانات مراکز آموزش فني و حرفه اي درسراسر استان مي باشد که اميد است همچون سنوات گذشته اين طرح بصورت گسترده اجرا گردد.
وي هدف اصلي از برگزاري جلسه با اولياي دانش آموزان و معلمان آنها را فرهنگ سازي درزمينه توسعه فرهنگ کار و مهارت بيان نمود و فراگيري مهارت هاي فني توسط دانش آموزان را امري اجتناب ناپذير دانست.
آماره رييس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي نيز به تشريح برنامه ها و فعاليتهاي متقابل در اين زمينه پرداخت.
وي با مخاطب دانستن سه قشر موثر دانش آموزان،  اوليا و مربيان و معلمان در سازمان آموزش و پرورش ، خواستار همکاري و هماهنگي به منظور حضور فعال کارشناسان مجرب سازمان آموزش فني و حرفه اي در مدارس به منظور فرهنگ سازي مهارت آموزي جهت دانش آموزان شد.
وي با اشاره به برگزاري دوره هاي تخصصي مبتني بر دانش و نياز روز توسط اين اداره کل ،  افزود هيج گونه محدوديت سني در اين زمينه وجود ندارد و کارآموزان ما شامل افراد فاقد تحصيلات تا سطوح عالي تحصلات تکميلي مي باشد.
آماره با اشاره به برگزاري مسابقات ملي مهارت بصورت سالانه در کشور ، دانش آموزان نخبه و توانمند را جامعه هدف مناسبي براي استعداد يابي و مشارکت در اين مسابقات دانست.
در ادامه عرب، کارشناس  مشاوره ي اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن مثبت ارزيابي نمودن ايجاد اي تعاملات ، آمادگي اداره کل آموزش و پرورش استان را جهت هر گونه همکاري در اين زمينه اعلام نمود و خاطر نشان کرد دانش آموزان آينده سازان کشورهستند و گسترش دانش و آگاهي آنها در زمينه انتخاب رشته تحصيلي و دانشگاهي، منجر به انتخاب آگاهانه فرصت ها و افق هاي پيش روي آنان در جامعه مي گردد و در باروري استعداد هاي بالقوه آنان و توسعه همه جانبه کشور موثر مي باشد.
در پايان هر يک از کارشناسان حاضر در جلسه به بيان نقطه نظرات خود پرداختند و پيشنهادات خود را براي افزايش تعاملات بيان کردند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها