به گزارش روابط عمومي:

کسب مقام سوم نماينده استان از هفشجان در دومين دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسي قطعات جوشکاري شده به روش چشمي کشور

کد خبر: 72413 تاریخ انتشار: 1398/11/05
نمایش: 468
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،جواد مرادزاده هفشجاني به عنوان نماينده استان از هفشجان مقام سوم در دومين دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسي قطعات جوشکاري شده به روش چشمي کشور را کسب نمود
سرپرست معونت آموزش ،پژوهش و برنامه ريزي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از کسب مقام سوم توسط آقاي جواد مرادزاده هفشجاني به عنوان نماينده استان از هفشجان پس از نمايندگان استان خوزستان در دومين دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسي قطعات جوشکاري شده به روش چشمي کشور خبر داد.
انصاري خاطر نشان کرد: اين دوره از مسابقات آزاد با حضور 30 شرکت کننده و به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان خوزستان در محل مرکز شهرستان مسجد سليمان در يکم و دوم بهمن ماه برگزار گرديد.
وي در ادامه از انتخاب مرکز هفشجان بعنوان مرکز تخصصي مهارتي جوش در کشور جهت برگزاري مسابقات کشوري ، المپياد ملي مهارت در رشته هاي جوشکاري و همچنين دپارتمان تخصصي جهت دوره هاي ارتقاء مهارت مربيان جوشکاري کشور خبر داد.
انصاري افزود: در اين مرکز هم اکنون دوره هاي مختلف و به روز جوشکاري در حال اجرا مي باشد و در آينده نزديک جوشکاري زير آب و تيتانيوم راه اندازي خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها