به گزارش روابط عمومي:

مجتمع دائمي آموزشگاه هاي آزاد استان افتتاح شد

کد خبر: 72437 تاریخ انتشار: 1398/11/22 20:46:50
نمایش: 528
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مجتمع دائمي آموزشگاه هاي آزاد استان و نمايشگاه  توانمندي آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي استان  واقع درچهار راه بازار   روبروي امام زادگان دوخاتون  با حضور مدير کل  آموزش فني و حرفه اي استان ، شهردار شهرکرد ،اعضاء شوراي شهر شهرکرد و ديگر مديران استاني  افتتاح شد
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در آئين افتتاح مجتمع ضمن تبريک ايام الله دهه فجر اظهار داشت : در جلسات متعدد به اصناف مختلف براي حضور در اين مجتمع پيشنهاد داده شد اما با وجود تلاش هاي شهرداري و شوراي شهر شهرکرد اقدامات بي نتيجه ماند و در نهايت مقرر شد که حدود 60 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي در اين مجتمع مستقر شوند.
آماره با بيان اينکه اين امر موجب  آباداني شهر شهرکرد و رونق شهر مي شودوپايه و اساس درستي براي آينده  خواهد بود تاکيد کرد: اکنون  بيش از 200 آموزشگاه در سطح استان داريم که براي مابقي آموزشگاه ها نيز اعلام آمادگي براي استقرار در اين مجتمع را داريم.
وي خاطر نشان کرد :وظيفه سازمان آموزش فني و حرفه اي استان ارائه خدمات آموزشي است که با حضور آموزشگاه ها در اين مجتمع يک مجموعه کامل از آموزش هاي مهارتي ارائه خواهد شد که افراد متقاضي هنگام مراجعه  تنوع بالائي را مشاهده کرده و بتوانند انتخاب کنند.
سرپرست اداره موسسات آزاد و مشارکت هاي مردمي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: به دنبال آن هستيم  که رسالت خود را در بخش دولتي و غير دولتي نشان دهيم .
محمديان افزود : به دنبال تعامل با شهرداري و سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري شهرکرد براي رونق آموزشگاه ها هستيم .
نماينده هيئت مديره خانه مهارت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: آموزش اساس توسعه هر جامعه است و براي عدم جزيره اي کارکردن ، اين آموزشگاه ها در اين مجتمع مستقر شدند تا هم افزائي صورت گيرد.
در پايان مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه شهردار ، اعضاي شوراي شهرشهرکرد و جمعي از مسئولان از آموزشگاه هاي مستقر در مجتمع مهرگان بازديد کردند و با مسئول آموزشگاه و  توليد کنندگان محصولات گفت و گو کردند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها